|
Right Now (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Deze nog eens uit de oude doos (lees: kazaa-map) bovengehaald, en ik was vergeten hoe ongeloofelijk lekker hij wel niet klinkt:
Corderoy: Sweetest dreams (Original mix):crazy: |
zit de ferry corsten remix ook niet toevallig in die doos?
want die is volgens mij zowaar nog beter |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope, die zat er niet bij! :p
De Ferry remix is inderdaad ook héél goed, maar geen enkele remix topt het origineel vind ik, ook al klinkt dat niet altijd even professioneel... |
|
|
| Zehra |
blank and jones - mind of the wonderful (mark norman vocal mix)
original is better imo! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Diabokua: On a mission (M.I.K.E.'s electriscized remix)
Het origineel was nog net iets te r&b getint voor mijn smaak, maar deze remix vinnd ik wel lekker: vette electro met leuke breakbeats en allerhande fijne Mike-effectjes, I like it!! :cool: |
|
|
| Zehra |
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
:crazy:
Can I have some space??? :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Met stip de beste remix die Gabriel & Dresden ooit gemaakt hebben, en het ziet er niet naar uit dat ze die nog ooit gaan kunnen toppen! Ah, een echt meesterwerkje, en ontdekt dankzij ISOS 3, voor 1 keer ben ik tiesto echt dankbaar! :D |
|
|
| Pumaz |
Kindred Spirits - Plus ultra (Pumaz remix)
Hij is 90% af nu, en het is zonder twijfel veruit mijn beste productie ooit. Jasper heeft een vroege versie gehoord en hij vind het beter dan de original :D
Nu echt wel gaan slapen :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kindred Spirits - Plus ultra (Pumaz remix)
Jasper heeft een vroege versie gehoord en hij vind het beter dan de original :D
|
Waarmee ik natuurlijk niet wil zeggen dat de original slecht is, in tegendeel! Pumaz' remix is gewoon meer mijn ding. :) |
|
|
| TOR |
hehe.. :)
tegenwoordig is uplifting ook niet volledig mijn ding meer, maar op de een of andere manier kom ik altijd daarbij terecht als ik produce. het lijkt gewoon simpeler, als je eenmaal een stevige melodie hebt. ik heb ergens een progressive/tribal nummertje op mijn pc staan (is bijna af), maar het is verdomd moeilijk om je track interessant te houden in dat genre. |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
hehe.. :)
tegenwoordig is uplifting ook niet volledig mijn ding meer, maar op de een of andere manier kom ik altijd daarbij terecht als ik produce. het lijkt gewoon simpeler, als je eenmaal een stevige melodie hebt. ik heb ergens een progressive/tribal nummertje op mijn pc staan (is bijna af), maar het is verdomd moeilijk om je track interessant te houden in dat genre. |
Uw publiek wil u gerust helpen met gevatte commentaar en enthousiaste aanmoedigingen... Zwier online die handel. :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Uw publiek wil u gerust helpen met gevatte commentaar en enthousiaste aanmoedigingen... Zwier online die handel. :p |
allez, omdat jij het bent..
Drum Machine
let wel, het is een sample 96 kbps en voorlopig nog oersaai :p
later voeg ik er wel een hele hoop effecten aan toe.
verder in het nummer komen er nog wat leuke zweeftoestanden bij en zowaar een piano.. je hoort het goed, TOR gebruikt een piano!! :eek:
maar ik weet nog niet wat ik met dat stukje zal aanvangen. het is begonnen als een remix, dus die piano speelt de melodie (of ten minste een bewerking ervan) van het origineel. daarmee zit het niet in de sample.
genoeg gezeverd nu. let the torture begin! :p |
|
|
|
|