| JediD4M |
Zolex - Mono Sound
Origineel heette het anders en waren er geen verschillende samples links en rechts, .. het nummer sloeg pas aan toen hij links en rechts de samples en beats verdeelde en het 'Mono Sound' betitelde!
Altijd leuk als je/ik het beluister ff de linkse speakers uitzetten en dan de rechtse speakers uitzetten... vooral links klinkt er regelmatig niets.
.. titel van het origineel ontglipt me .. maar kheb het ook nog ergens op CD... |
|
|