|
Right Now (pg. 176)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Andy B & Mellow D pres. Borderline - Labyrinth (Matt Adams breaks mix)
Er is een sample te vinden op de daarvoor voorzien forum... alle progheads: check this :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Net anderhalf uur in de zon gelegen met Involver op de achtergrond, gewoon relaxen en aan niks denken, zaaaalig! :cool: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Kindred Spirits - Compos sui (sample 3)
Ik heb een idee |
MSN. now!!!!! ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik ga nu juist eten :p
Kijk ff in mijn mail, staat uitgelegd :) |
|
|
| JediD4M |
Zie nu Pumaz .. ge begon over eten en kreeg honger .. bon Ff iet gegeten en dan maar terug .. Music On =
D-Shake - Technotrance (1990) |
|
|
| Gladius |
over eten gesproken, heb juist reportage gezien over dikke mensen in Texas. Manman, das echt rampzalig daar, 1 op 3 mensen is daar te dik en lijdt aan obesitas :nervous: .
ehmmmm atm: Pinkbox Special - Simple (qua ontopic te blijven) |
|
|
| Zehra |
Derek Howell - We're Gonna Be Okay
:eek: breaks! :eek: |
|
|
| Xavez |
| quote: | Originally posted by Gladius
das gewoon ne winamplijst eh (denk ik), gene tracklist van ne set eh.
atm: tunnel allstars - blue lagoon(rank1 remix) |
Idd =) |
|
|
| pooley |
| wakker blive nvoor de thesis van men broer tegoei af te latne priten (vervangen papier / inkt) is TOF ! |
|
|
| Freezel |
| FF heerlijk wakker worden in de zon met ontbijtje en op de achtergrond ASOT 159 XXL :) |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Freezel
FF heerlijk wakker worden in de zon met ontbijtje en op de achtergrond ASOT 159 XXL :) |
Ga't sevens ok is herbeluisteren se, was echt e hele lekkere uitzending, spijtig dat Markus maar 1 uur heeft kunnen draaien, ma ja as ge spain opgehouden wordt, tja... :( Maar heeft wel e heel lekker uurtje gedraaid :crazy: Freez eigenlijk e gedacht wanneer Nikola Gala - Swing 2 Harmony op vinyl uitkomt :conf: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Ga't sevens ok is herbeluisteren se, was echt e hele lekkere uitzending, spijtig dat Markus maar 1 uur heeft kunnen draaien, ma ja as ge spain opgehouden wordt, tja... :( Maar heeft wel e heel lekker uurtje gedraaid :crazy: Freez eigenlijk e gedacht wanneer Nikola Gala - Swing 2 Harmony op vinyl uitkomt :conf: |
Swing 2 Harmony had, voor zover ik weet, allang uit moeten zijn op het label van Matthew Dekay. Echt geen flauw idee wanneer het nu uitkomt. Duurt allemaal veel te lang ;) |
|
|
|
|