| TOR |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
dattie em dan nog es opnieuw oppakt en snellere overgangen maakt hé :)
|
lol, good point. :)
probleem is dat Armin verslaafd is aan 'smooth' mixen, dat je niet merkt dat er een nieuw nummer aan komt.... daardoor laat ie sommige nummers erg lang aanslepen voor ie iets nieuws inbrengt.. snel mixen is zijn stijl niet. |
|
|