|
Right Now (pg. 281)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
DJ Tiesto - Dream world (Club mix)
hah ben eens benieuwd of iemand deze kent. zalig =) |
|
|
| Jasperovitsj |
Tim Deluxe: Choose something like a star (Funk D'void remix)
Echt zo'n fantastische plaat!! :crazy: |
|
|
| TWiXT. |
| Airbase - Pandemonium (Original Mix) :tongue3 |
|
|
| TOR |
| Pumaz - Bedroom Pleasures 001 :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
Pumaz - Bedroom Pleasures 001 :crazy: |
Aha :D
Now playing: Ben Camp & Matt Leutwyler - Take care :crazy:
Geschift nummer |
|
|
| TOR |
Bart van Wissen - A Better Way
toch wel een van de beste platen dit jaar :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| dj Elof |
Icone - Astra (original mix)
Een nieuw nummertje van Astral Music, nu op promo binnen gekregen. Bestaat ook een Arc In The Sky versie van (flip-side van de vinyl).
Net aan de break...
:eyes: wow! traditionele break, alles uit en opbouwen, maar het doet 'm toch maar weer eens! Yups, this one is two thumbs up. :p |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by dj Elof
Icone - Astra (original mix)
Een nieuw nummertje van Astral Music, nu op promo binnen gekregen. Bestaat ook een Arc In The Sky versie van (flip-side van de vinyl).
Net aan de break...
:eyes: wow! traditionele break, alles uit en opbouwen, maar het doet 'm toch maar weer eens! Yups, this one is two thumbs up. :p |
Ik heb die al suuuuper lang :p
Icone is een BeTA trouwens :) (Lightworks noemt hij) |
|
|
| dj Elof |
Serieus? Damn, ik moet hier echt wat meer lezen op dit forum :D
Als 'm het leest: jouw nummertje wordt op radio gedraaid! |
|
|
| Pumaz |
Ja hij post hier op het Belgisch forum zeer weinig hoor, het zal niet zijn dat je erover gelezen hebt of zo. Hij post meestal in het producers forum denk ik. But he's still a BeTA :D
Now playing: Pumaz - I get my hole :disbelief |
|
|
| dj Elof |
Ah, 'k zal 'm wel eens mailen.
Ondertussen Quivver - These are the days (vocal mix) nog eens opgelegd. Chill trance! Imagine this: a dark club, only beautiful people, dark lights, en deze trance... damn, waarom staan ze in BE toch niet zo open meer voor muziek! :mad: |
|
|
| Xilver |
| Omda hier teveel tuning johnnies wonen |
|
|
|
|