|
Right Now (pg. 129)
|
View this Thread in Original format
| pooley |
/me pats freezel on the shoulders. Great assist dude :)
Volgende keer niet naar u eigne goal he :) |
|
|
| emma |
Markus schulz GDJB 30-05
sunrise set
net op pikante stukje (53:34) ;)
krijg steeds meer en meer zin in 26 juni :D |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by emma
Markus schulz GDJB 30-05
sunrise set
net op pikante stukje (53:34) ;)
krijg steeds meer en meer zin in 26 juni :D |
Heerlijk setje, ik zet hem zo ook maar weer eens op :) :cool:
Dat stukje is Jam & Spoon - Stella :eyespop: :tongue3 |
|
|
| Buoyant |
Ronski_Speed_@_Global_DJ_Broadcast_on_Party_931_05-24-2004
01. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
02. Thrillseekers - New Life (Original Mix)
03. Nu NRG - Free Fall
04. Kyau vs. Albert feat. Julie - Not With You (Ronski Speed Mix)
05. Rapid Eye - Santa Cruz (Witness Of Wonder Remix)
06. George Hales - Autumn (Original Mix)
07. Rush & Murray - The Promise (Ronski Speed Mix)
08. Players & Plastic Angel - Supreme (Filo & Peri Remix)
09. Tatana feat. Jael - Always On My Mind (Ronski Speed Mix)
meesterlijk setje naar mijn smaak
te vinden op www.ukta.tk |
|
|
| TOR |
Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
er zit pit in :crazy: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
Markus Schulz pres. Elevation - Clear Blue (Airwave Remix)
|
Pit? Die is ing huge :eyes:
Klonk zo goed in de versuz...
In welk hokje steken we hem? Progtrance of uplifting? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Uplifting toch wel volgens mij...
Lekker in ieder geval, dat staat buiten kijf! :D |
|
|
| TOR |
lol, wat mij betreft is dit geen progtrance. ook niet echt uplifting eigenlijk...
club trance, bestaat dat? :)
*edit* nu overgeschakeld op het beste trance nummer OOIT:
Fire & Ice - Lost Emotions (Original Mix) :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| pooley |
Ff beetje afwisseling:
Secrect_Cinema_-_Awakenings_Amsterdam_01-01-04
en Seb Fontaine |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by emma
krijg steeds meer en meer zin in 26 juni :D |
wanneer heb jij er es geen zin in :rolleyes: :p |
|
|
| Wildfir3 |
| mijn verjaardag is pas de 27ste hoor :conf: |
|
|
| emma |
| quote: | Originally posted by Eagle`
wanneer heb jij er es geen zin :rolleyes: :p |
ok, you've got a good point there
zal maar weer terug achter mijn boekskes kruipen en zwijgen |
|
|
|
|