|
Right Now (pg. 220)
|
View this Thread in Original format
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mary Elizabeth McGlynn - Waiting For You (Silent Hill 4 OST)
Mary Elizabeth McGlynn - Room Of Angels (Silent Hill 4 OST)
Joe Romesa - Cradel Of Forest (Silent Hill 4 OST)
Mary Elizabeth McGlynn - Tender Sugar (Silent Hill 4 OST)
Mary Elizabeth McGlynn - Your Rain (Silent Hill 4 OST)
Echt een ongelooflijke soundtrack, zie ik Resident Evil nog niet nadoen met hun prutszombies :rolleyes: |
genre? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Pumaz
:haha:
Ik heb die nog niet gehoord maar het aankopen van de nieuwe Silent Hill zal daar wel iets op doen zeker?
|
Of...je kan 4 dagen wachten en ik deel het met u op een bepaalde plaats, heb die gezipt (niet het spel hé, de ost)
np: Angerfist - In The Darkness |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Gladius
genre? |
"Waiting For You", "Your Rain", "Tender Sugar" en "Cradel Of Forest" (<-- heel goed nummer) zijn rock. "Room Of Angels" is strings met een etherische vrouwelijke vocal, de tekst is tragisch en het refrein is nogal cru: "Here's a lullaby to close your eyes (goodbye), it was always you that I despised, I don't feel enough for you to cry, here's a lullaby to close your eyes (goodbye, goodbye, goodbye)". Maar zo mooi dat je er toch van zou kunnen wenen.
De rest zijn trip-hop en ambient nummers eveneens van uitstekende productie kwaliteit imo. Ze hebben er echt moeite voor gedaan. |
|
|
| TOR |
| Murat Uncuoglu - Azize :crazy: :crazy: |
|
|
| JediD4M |
Ook dit bevind zich in men cd-collectie =
Uit de tijd van Het Land Van Hoogland =
"Michael's Beatbox - Kwakhak" :clown: :clown: :clown: :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Ofra Haza: Love song (Giving U some pleasure mix)
Eigenlijk de eerste keer dat ik die heb opgezet, en ik was aangenaam verrast!! :eyes: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by TOR
Murat Uncuoglu - Azize :crazy: :crazy: |
dies gewoon te zalig voor woorden! :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ook dit bevind zich in men cd-collectie =
Uit de tijd van Het Land Van Hoogland =
"Michael's Beatbox - Kwakhak" :clown: :clown: :clown: :toothless |
heh het land van hoogland. Waar zijn de tijden dat ik om 10 uur stipt in m'n beddeke zat, gekluisterd aan de radio. Int begin vond ik da wel goed, maar toen da populair werd ging da snel bergaf. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
heh het land van hoogland. Waar zijn de tijden dat ik om 10 uur stipt in m'n beddeke zat, gekluisterd aan de radio. Int begin vond ik da wel goed, maar toen da populair werd ging da snel bergaf. |
Jaaaaaaah!!! :D
Indeed, om 10u gaan "slapen", licht uit zodat de ouders niks zouden merken, een paar blikjes cola bij de hand om wakker te blijven, en dan maar luisteren! Maar toen het te populair begon te worden was er inderdaad niet meer zo veel aan. Vooral toen er niet-antwerpenaars begonnen bellen was de fun eraf. Niks tegen niet-antwerpenaars of course, maar het programma had gewoon iets "antwerps", en vanaf dat weg was moest het voor mij niet meer... |
|
|
| FCB_Fanatic |
aan mij zal't nie gelegen hebben, kheb der wel naar geluisterd vanaf tmoment da ik op kot zat (thuis ontvang ik gene topradio, behalve op den tv toen) ma kdenk nie da ik der ooit naar gebeld heb.
Da ben ik achteraf pas beginnen doen, naar www en kheb ook verschillende keren gewonnen met een spelleke daar
tegenwoordig luister ik echter nie al te veel meer naar den topradio, kvind em nie zo goed meer als vroeger. De sets van Elof moet ik wel nog es checken, tot nu toe altijd vergeten / gene tijd |
|
|
| TOR |
lol, nooit geluisterd naar Hoogland eigenlijk.. ik moest altijd de dancecharts volgen op Studio Brussel. indertijd was dat zo van OMG Astroline nieuw op #1 zalig!! Feel the Fire... of Desire. lol
on topic: DJ CP @ Rotationz :crazy: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by TOR
on topic: DJ CP @ Rotationz :crazy: |
Opnemen opnemen opnemen ;) :p |
|
|
|
|