return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Right Now (pg. 131)
View this Thread in Original format
Pumaz
quote:
Originally posted by lievez
Prodigy - Smack my trance bitch 2004 (goeie remake, nekeer iet anders dan den dagelijkske trance)

Ik wil nu niet als wiseass overkomen, maar die is geen remake, het is een bootleg samen met Arome - Hands up.
Anyway, er zijn er misschien weinig die dit kennen (het is ver weg van trance) maar ik ben naar Pressay - Krvsin aan het luisteren. Niet echt nieuw meer maar het heeft een lekkere housey vibe met een heerlijke electro-riff.
Moest iemand het willen opzoeken, het is ook eens uitgebracht als Prassay - Kruisin dus misschien beide namen opzoeken :)
pooley
quote:
Originally posted by Wildfir3
Tiesto - Adagio For Strings

Lekkere driiiiiiiive :D


:confused:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Wildfir3
Tiesto - Adagio For Strings

Lekkere driiiiiiiive :D

Dat is gewoon een zalig nummer; hoe meer ik er naar luister, hoe beter ik het vind. Ieder stukje van die track is zalig. Wat een arsenaal aan geluidjes heeft die bovengehaald zeg. Mijn nr1 van het moment.
Nyah
quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Dat is gewoon een zalig nummer; hoe meer ik er naar luister, hoe beter ik het vind. Ieder stukje van die track is zalig. Wat een arsenaal aan geluidjes heeft die bovengehaald zeg. Mijn nr1 van het moment.

Same here :D Zalig liedje ;)
Freezel
Likwit - Oslo Nights April 2004
DJ Elusive - Oslo Nights April 2004
Kosmas Epsilon - Oslo Nights 2004

:eyespop: :eyespop: :eyespop:

Te downen op http://www.djmixes2k.com/index2.php
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Freezel
Likwit - Oslo Nights April 2004
DJ Elusive - Oslo Nights April 2004
Kosmas Epsilon - Oslo Nights 2004

:eyespop: :eyespop: :eyespop:

Te downen op http://www.djmixes2k.com/index2.php

Nice, bedankt voor de tip/link! :)
lievez
quote:
Originally posted by Pumaz
Ik wil nu niet als wiseass overkomen, maar die is geen remake, het is een bootleg samen met Arome - Hands up.
Anyway, er zijn er misschien weinig die dit kennen (het is ver weg van trance) maar ik ben naar Pressay - Krvsin aan het luisteren. Niet echt nieuw meer maar het heeft een lekkere housey vibe met een heerlijke electro-riff.
Moest iemand het willen opzoeken, het is ook eens uitgebracht als Prassay - Kruisin dus misschien beide namen opzoeken :)



hmm wistek ni, ma 't nummer klinkt toch trancy :p
Meltoz
Inderdaad mooie tip Chris ;) :D

Nu naar Envio - Digital Dreams an't luisteren :eyes: :eyes: tsjonge diene kerel maakt heerlijk zalige producties!!! Oogjes dicht en koptelefoon op, GENIETEN :eyes: :eyes: :crazy: :crazy:
Pumaz
Sasha - Belfunk
Sander Kleinenberg - My lexicon
Ashtrax - Helsinki (Sander Kleinenberg remix)
Sasha/Emerson - Scorchio

Zo'n platen maken ze ni meer :(
SilentEagle
quote:
Originally posted by Pumaz
Sasha - Belfunk
Sander Kleinenberg - My lexicon
Ashtrax - Helsinki (Sander Kleinenberg remix)
Sasha/Emerson - Scorchio

Zo'n platen maken ze ni meer :(


Maak ze dan zelf. :p

Pumaz
Ja, waarom niet?
Het is niet alsof mensen als Sasha beter dan mij zijn :rolleyes:
CygnusX
Now Playing: Unknown - ALT+F4

Nice!!!!!!!!!!!
Dreamy uplifting nummer, gaat nog big worden denk ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement