|
Right Now (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
angelli & nelson present Ultra - holding onto nothing...
leuke vocals, de rest is iets minder. Een goeie remix zou zoveel meer uit dit nummer halen... heeft iemand den acapella?:D (j/k) |
in tegenstelling tot velen vind ik dit ook maar een matig nummer. Het zijn de vocals die het em doen, want voor de rest is er nie veel aan vind ik |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
feit, nevertheless is het zalig met de vocals :)
np: Stef Bos - Witsand
pracht van een nummer :) |
|
|
| Dark Apostle |
| Yves Deruyter - Y.D.O.T. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Bertn
angelli & nelson present Ultra - holding onto nothing...
leuke vocals, de rest is iets minder. Een goeie remix zou zoveel meer uit dit nummer halen... |
Check de Deep Mix, die's zeker niet slecht. Gedraaid tijdens ASOT 130 & 131. |
|
|
| dj Zevan |
Airwave - Lady Blue (Original Beat Mix & 1992 Flight)
prachtig gewoon
de 2004 mix, antidote remix en markus schulz coldharbour remix heb ik nog nie gehoord
kan nie wachten om t op vinyl te kopen, hoop dat de 2 vinyls tegelijk uitkomen
we hebben lang genoeg moeten wachten naar mijn goesting |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
feit, nevertheless is het zalig met de vocals :)
np: Stef Bos - Witsand
pracht van een nummer :) |
hmmm stef bos is zalig! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Theo Maassen - Functioneel Naakt |
hebt gij toevallig een versie die goed opgenomen is? Mijn versie is door iemand uit het publiek opgenomen, dus slechte kwaliteit.
anyway, die kerel is funny, kvin hem zelf beter dan Hans Teeuwen. Z'n vorige shows waren wel beter imo... (neuk het systeem, ruwe pit, bepaalde dingen) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by [BE]FusioN`--
gij hebt nog maar twee weken internet zeker :p |
nee, 1 week :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Airwave - Lady Blue (Original Beat Mix & 1992 Flight)
prachtig gewoon
de 2004 mix, antidote remix en markus schulz coldharbour remix heb ik nog nie gehoord
kan nie wachten om t op vinyl te kopen, hoop dat de 2 vinyls tegelijk uitkomen
we hebben lang genoeg moeten wachten naar mijn goesting |
antitode remix heb ik gehoord in een set van jon'o'bir denk ik en markus schulz remix in zen set van transcend en in zijn laatste global dj broadcast.
Beiden steengoede nummers, zeker een vinyl om naar uit te kijken |
|
|
| Meltos |
| quote: | Originally posted by djcresto
antitode remix heb ik gehoord in een set van jon'o'bir denk ik en markus schulz remix in zen set van transcend en in zijn laatste global dj broadcast.
Beiden steengoede nummers, zeker een vinyl om naar uit te kijken |
De vinyl komt eraan... Release date: 25.02.04 voor "Part 1", want de vinyl zal bestaan uit 2 delen, op "Part 1" staan de: Original Beat Mix & de 1992 Flight Mix en op "Part 2": ... ( de andere remixen zeker ;) ), release date "UNKNOWN", he he :D en nog ma wachte :rolleyes: |
|
|
| Miss Z |
| quote: | Originally posted by Meltos
Ben an't luistere na,
"Global DJ Broadcast with Markus Schulz (19-01-04)"
Hour 1
01. Airwave - Ladyblue (Markus Schulz Coldharbour Remix)
02. Chakra - I Am (Wrecked Angle Remix)
03. Paul Van Dyk - Connected (Markus Schulz Reconstruction)
04. BT vs Sasha - Remember Magnetic North
05. Motorcycle - As The Rush Comes (Perry O'Niel Dub)
06. Camouflage - You and Me (Humate Mix)
07. Ozgur Can - Over Nothing At All
Hour 2
01. Ozgur Can - Over Nothing At All
02. Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix)
03. Sworn - Treatment Declined (Demented Mix/Markus Schulz Edit)
04. Leama & Moor - Shades Of Red
05. Kobe & Leeds - Fusing Love (Markus Schulz & Austin Leeds Remix)
06. Peter Martin - Perfect Wave
07. Roland Klinkenberg vs Holden & Thompson - Bounce @ Nothing
08. Elevation - Untitled
Airwave - Lady Blue (Markus Schulz Coldharbour Remix) vin'k de beste plaat uit't 1ste uur en Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix) uit't 2de uur! |
yooooo was zalig ja :) heb ook int weekend kunnen genieten van zijn set :D (alleen de eerste paar liedjes nie van het eerste uur :() dus die airwave gemist :( mah na de examens nog eens luistere ;)
just listened to: Frank Who - Wonderfull (;) zalig he gladius)
now listening to: Markus Schulz - You won't see me cry (Deepsky rmx) hoe meer ik ernaar luister, hoe meer ik er van ga houden! damn die vocals, zoooo zaliggggg!!!! YOU WON'T SEE MEEE CRYYYYYYYY!!!! |
|
|
| Dark Apostle |
Lolo - Melody
Planisphere - NYE
Calling The Freak - Suck My Soul
M.I.K.E. vs John '00' Fleming - Icecream
Moon Project - Moments Are Forever
Oudja - Never Tell What You Think
...
toch ff een oooooooooh aaaaaaaaaahhh ooooeeeeeh.....prachtig :') -moment ;) |
|
|
|
|