|
Right Now (pg. 257)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
door het vermelden van sylver hier nog ff afgedwaald naar absolom en babyboomers nog eens opgezet. :eyes: :eyes:
wat een enorm vette schijf blijft dat |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by djcresto
denkt nog ff aan de tijd dat sylver - turn the tide nog nieuw was en geliefd werd door iedereen. |
aargh the memories... :)
perpetuous dreamer - the sound of goodbye :) |
|
|
| Dark Apostle |
denkt nog ff aan de tijd dat sylver - turn the tide nog nieuw was en geliefd werd door iedereen. |
Ik heb Sylver altijd al gehaat, Milk Inc daarentegen met hun La Vache, die was toch wel leuk.
np: DJ Sakin & Friends - Protect Your Mind (Lange Remix) |
|
|
| Jasperovitsj |
door het vermelden van sylver hier nog ff afgedwaald naar absolom en babyboomers nog eens opgezet. :eyes: :eyes:
wat een enorm vette schijf blijft dat |
Damn, dat waren echt de hoogdagen van de Belgische dance! Fiocco, Absolom, Astroline, The Mackenzie, Natural Born Deejays (iemand die ooit live gezien, die waren zalig!!:eyes:),...
Aaah, memories...:crazy: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Damn, dat waren echt de hoogdagen van de Belgische dance! Fiocco, Absolom, Astroline, The Mackenzie, Natural Born Deejays (iemand die ooit live gezien, die waren zalig!!:eyes:),...
Aaah, memories...:crazy: |
kheb bovenstaande allemaal live gezien, en de nbdj's waren veruit de sterkste live act, 45 min aan een stuk gas geven. DJ peter project, sylver, virtual zone, kheb ze allemaal wel eens gezien denk ik.
Wat opvalt bij bovenstaande projecten is dat hun eerste release altijd heel sterk was en weinig commerciel.
De producties die erop volgenden werden steeds commercieler toch ging de verkoop er op achteruit naarmate ze meer commercielere platen maakten. |
|
|
| Zehra |
| kheb da boy tommy live gezien :haha: |
|
|
| djcresto |
kga nu gaan slapen en dan zet ik op in men discman
bermuda triangle - mooger fooger
voor wie dit niet kent zeker eens beluisteren, zo een zalig subtiel plaatje |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Zehra
kheb da boy tommy live gezien :haha: |
Da Boy Tommy heeft zelfs nog in Schoten gewoond! :toothless
Hij zat geregeld bij DJ F.R.A.N.K. in den Dj's, en tegenwoordig werkt hij in de Metrophone, in de kelder van den Bilbo..
Halloween vond ik anders wel een geweldige plaat toen die uitkwam, het was toen iets compleet nieuw en anders...:o |
|
|
| Zehra |
| furry nipples - surroundings :toothless |
|
|
| Dark Apostle |
| Blind Guardian - To France |
|
|
| Dark Apostle |
ik ga slapen met
DJ Millow - Can You Hear Me (Brain Koger Hardtrance Remix) :p
Oops foute er is ook nog Ozone - Rock (Inzite Remix)....slaapzacht mede BETA-ers...straks breekt er een nieuw dag aan... |
|
|
| Jasperovitsj |
Sarah McLachlan: Fear (Hybrid's super collider remix)
Eén van hun beste remixes, geen twijfel daarover!! En dan die stem, altijd kippenvel...:eyespop: |
|
|
|
|