|
Right Now (pg. 181)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Push: R.E.S.P.E.C.T. (Club mix)
|
Weeral opgezet, het eerste wat ik hoor vandaag, en nu - the day after - klinkt hij nog altijd even zalig!! Aaaah, als ik zo'n platen hoor weet ik dat M.I.K.E. = still the king!! :crazy: |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Weeral opgezet, het eerste wat ik hoor vandaag, en nu - the day after - klinkt hij nog altijd even zalig!! Aaaah, als ik zo'n platen hoor weet ik dat M.I.K.E. = still the king!! :crazy: |
Als hij echt zo lekker is als de tranqua remix van Electric Eclipse dan ben'k wreed enthousiast, want die plaat is al :eyes: BOM :eyes: |
|
|
| Freezel |
Onder het mom van "thuiswerken" :D
Roger Sanchez - Release Yourself 31-07-2004 :) Echt superzomers dit setje :) |
|
|
| Meltoz |
M.I.K.E. pres Fascinated - Totally Fascinated... AAAAhhhh, plaatje me zoveel fijne momenten, mmmm... :) /me denkt terug aan Armada Night, XL orange :D
Gister ok nog e klein mixje gedaan van zijn producties:
M.I.K.E. - Turn Out The Lights (Original Mix)
M.I.K.E. - Sunrise at palamos
Push - Journey of Life (Original Mix)
Push - Electric Eclipse (Original Mix)
Absolute - New Horizon (echt wel e rip-off van live another life, me TOR gelijk geven, ma geen problemen mee zene ;))
Plastic Boy - Live Another Life
Ma heb precies't gevoel da'k nog ergens ene ergens tussen mis, ma misschien ook nie... :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Meltoz
M.I.K.E. pres Fascinated - Totally Fascinated... AAAAhhhh, plaatje me zoveel fijne momenten, mmmm... :) /me denkt terug aan Armada Night, XL orange :D
Gister ok nog e klein mixje gedaan van zijn producties:
M.I.K.E. - Turn Out The Lights (Original Mix)
M.I.K.E. - Sunrise at palamos
Push - Journey of Life (Original Mix)
Push - Electric Eclipse (Original Mix)
Absolute - New Horizon (echt wel e rip-off van live another life, me TOR gelijk geven, ma geen problemen mee zene ;))
Plastic Boy - Live Another Life
|
kvind new horizon echt gn ripoff van live another live, new horizon is imo veel sterker. Live another life is de zwakste van alle plastic boy's imo |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by djcresto
kvind new horizon echt gn ripoff van live another live, new horizon is imo veel sterker. Live another life is de zwakste van alle plastic boy's imo |
Tegen Silver Bath valt natuurlijk ni veel te beginnen he ;) :) |
|
|
| Buoyant |
tja ik vind live another life dan weer de beste van plastic boy, onder andere door mooie herinneringen op feesjes :)
leuk da de smaken zo verschillen |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
leuk da de smaken zo verschillen |
Yep yep yep... :D
edit: nu Oceanlab - Clear Blue Water (Ferry Corsten Remix), wa e héérlijke plaat :eyes: :crazy: :eyes: |
|
|
| Buoyant |
Nu Nrg Trancemaster Night Live @ MAD [06-18-2004]
01. Nu-NRG - Shadow
02. Nu Nrg Feat Gate 4 - Astralis
03. Sandra Flynn - Brightness (Nu-NRG Remix)
04. Nu-NRG - To Slide
05. Nu-NRG - Atomo
06. U2 - Where The Streets Have No Name (Nu-NRG live mix)
07. Nu-NRG - Dreamland 2004
09. Nu-NRG - Connective (Live mix)
10. Nu-NRG - FreeFall
11. Nu-NRG - D-31
12. G&M Project - Sunday Afternoon (Nu-NRG Remix)
de nieuwere nummerkes moeten nog wat inkomen bij mij, tis nog niet zo'n topsetje als de Orgasmatron setjes |
|
|
| TOR |
^ ziet er goed uit.. waar heb je die vandaan?
en over Plastic Boy, ik vind Live Another Life een ijzersterke productie.. die melodie is gewoon fantastisch, vooral de variatie erop in de tweede breakdown. en wat een energie :crazy:
Silver Bath is idd nog dat ietsje beter, maar Live Another Life behoort zonder twijfel tot de betere M.I.K.E-producties |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by TOR
^ ziet er goed uit.. waar heb je die vandaan?
|
heb ik een keer van www.ukta.tk gehaald, kweet niet of ie op een of andere hub te vinden is. kheb hem omgezet in mp3PRO dus doorsturen kan miss wel. |
|
|
| Dark Apostle |
Omdat het vanavond zo zwoel gaat worden is het volgende nummer gepast imo
Joe Cocker - You Can Leave Your Hat On
Dames U hou vooral niet in, laat U maar goed gaan op de muziek :D |
|
|
|
|