|
Right Now (pg. 267)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Dicht bij TIC? Er zitten 8 hele lange dagen tussen :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Meltoz
Vin'k zelf ook één van m'n favorieten, setje van Asta zet ik echt nog vaak op in de auto, was echt een subliem setje en we zijn er F*ing live bij geweest :crazy: :crazy: Weet gij soms ne releasedatum van deze plaat want die staat hoog op m'n wanted lijstje :D Hoop dat er binnenkort weer zo'n lekkere ARMADA night zal plaatsvinden, zie er echt naar uit, natuurlijk alleen as Perry komt he ;) Ocean Diva was zo'n avondje, ma is héél dicht op TIC dus weet't ni... :( |
kweet nie wanneer da plaatje uitkomt. had gehoord da die nooit ging uitkomen... ze vonden de vocals nie mooi ofzoget :whip: terwijl ik er gek op ben. maar aangezien der een filo & peri rmx komt en der is al een jose amnesia rmx... tja dan denk ik wel da die uitkomt, me hoopt zo snel mogelijk :)
weet nie of er een armadanight is nog binnekort. ocean diva is er wel eh in oktober. khoop der naartoe te gaan :) hangt er van af of ik wa werk vind ondertussen voor die feestjes allemaal te kunnen financieren :D |
|
|
| Kaidreas |
| zeg misschien ben ik weer de uber newbie aan het uithangen, but what about arise???? |
|
|
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
zeg misschien ben ik weer de uber newbie aan het uithangen, but what about arise???? |
Aha, my favorite tune :D Beter als Wave Force, allé voor mij dan toch :) Echt voor mij het nummer van 2004, ook omda'k Perry number one vin :eyes: :crazy: But what about arise, jongen ;) :)
edit: release eerste deel van oktober.. :o |
|
|
| JediD4M |
| Ernesto Vs Bastian - A Few Seconds After Trancefer |
|
|
| Wildfir3 |
Dave Clarke feat. Chicks on Speed - What was her name (Blackstrobe Remix)
alweer een knaller van een Blackstrobe remix :f |
|
|
| JediD4M |
M.I.K.E. - Turn Out The Lights
Toen ik deze de eerste keer hoorde in de auto, knijpte ik men stuur bijna kapot van genot.. :clown: |
|
|
| Bertn |
li kwan - point zero (leama and moor remix)
nog steeds tune of the year.. |
|
|
| dj Zevan |
| Tilt - The World Doesn't Know (Ozgur Can Main Mix) |
|
|
| JediD4M |
| V-One - Dead Cities |
|
|
| Freezel |