|
Laat jezelf zien....
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Nou, why not!!!!!!!!
This is me...

and this...

And this drinking from the SJAAKINFUUS ®

en deze er ook maar ff bijgevoegd...
 |
|
|
| Dj Alpha |
OLE OLE
Een paar foto's genomen op 4 elements...



 |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nou, why not!!!!!!!!
This is me...

|
Petrus en ze beste vrienden :p
.. geen pic.. wel een achterhoofd van me jaaa dat wil je wel zien he!
Ik d8! eindelijk.. een foto van mij.. maar neeej gebruik die andere homo fotos maar!
Ik heb trouwens spijkerjackje aan (master) en bruin haar en kijk naar de de dj? waarom ik dat doe week ook niet..
Die linker danst leuk :p
Dees ging aan de kraag van me jackje zitte! wtf.. okay omdat ze niet lelijk is mogt het :rolleyes:.. *tip* alleen patsers doen hun kraag omhoog.. ik dus niet?? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ut zijn wel hete wijfies hoor. Waar was dit feestje!!
En btw je staat er wel tussen
 |
|
|
| basvh |
dit is mijn pasfototjuh
foto gemaakt tijdens carnavals feest verkleed als fred flinstone |
|
|
| Henkie_henk |
| Hahaha ow was ik een kutnicht?? Bedankt petrus wist ik niet.. ik wist ook niet dat ik met me homohoofd door johan gielens set heen ging "dansen".. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Hahaha ow was ik een kutnicht?? Bedankt petrus wist ik niet.. ik wist ook niet dat ik met me homohoofd door johan gielens set heen ging "dansen".. |
HEHE, LOL...Sorry, ik kon het niet laten :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
OLE OLE
Een paar foto's genomen op 4 elements...



|
he jou heb ik eerder gezien!!!
afgelopen zaterdag in starlight !! 100%!!
ik heb fotografisch geheugen!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by M5
he jou heb ik eerder gezien!!!
afgelopen zaterdag in starlight !! 100%!!
ik heb fotografisch geheugen!! |
he kerel, ik weet niet waar jij naar kijkt in starlight maar ik heb hem niet gezien, ik was ergens anders naar aan het kijken gheghe..je blijft toch een vreemde vogel Hendrik gheghe j/k :D |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by New Wave
he kerel, ik weet niet waar jij naar kijkt in starlight maar ik heb hem niet gezien, ik was ergens anders naar aan het kijken gheghe..je blijft toch een vreemde vogel Hendrik gheghe j/k :D |
ik weet het toevallig omdat vriend van me met hem heeft gepraat...:)
dus zo bezopen was ik nog nieT!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Allemaal hardstikke leuk, maar waar blijven de picies!!!! |
|
|
| Dj Alpha |
HAHA dat klopt man, ik was zaterdag in Starlight :)
Ik was best ver heen en ik ging dan ook lekker uit mn dak!
hopelijk jij ook :)
laat ff een foto van jou zien man
Greetzz Alpha |
|
|
|
|