|
SWETA Photo/Info site (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Sidan är uppdaterad med två nya namn :)
TrancE_GyLLe
FredAcler |
|
|
| SteveTranz4ever |
2 nya bilder har dykt upp på sidan
keddo & bAbYfuNk
http://erikenglund.mine.nu/sweta
Funderar på att snart göra sidan större & lägga in lite privata festbilder... vad tror vi om de ? |
|
|
| keddo |
| de va fan va mörk och skum min bild blev :o, aja, firrar en ny sen |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Funderar på att snart göra sidan större & lägga in lite privata festbilder... vad tror vi om de ? |
det låter som en bra ide, jag har många bilder att dela med mig |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
2 nya bilder har dykt upp på sidan
keddo & bAbYfuNk
http://erikenglund.mine.nu/sweta
Funderar på att snart göra sidan större & lägga in lite privata festbilder... vad tror vi om de ? |
Låter som en bra idé!
Vore ju kanon om vi kunde fixa så varje medlem kan logga in och skicka upp sina egna bilder. Så slipper du få allt jobb :)
Finns säkert många här som kan snickra ihop ett sånt system relativt enkelt. Jag är en utav dom, men har ingen tid just nu |
|
|
| dbl |
jahapp.. och sen när bytte jag namn till bAbYfuNk dbl????
hehe :p
EDIT: och kanske ska ta och ta borta att mind e moderator och sätta det på reveal istället |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by dbl
jahapp.. och sen när bytte jag namn till bAbYfuNk dbl????
hehe :p
EDIT: och kanske ska ta och ta borta att mind e moderator och sätta det på reveal istället | Fan va du e petig då... tyckte ni var lika så... ;)
Steve fixa... trolleri...*låter-som-Greken-på-jobbet* |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fan va du e petig då... tyckte ni var lika så... ;)
|
hahahaha... du tycker det va :p |
|
|
| GyLLe |
Steve fixa.......
jag heter bara gylle nu!!! trolla bort Trance framför!!!! :) |
|
|
| DjAviander |
| Kan tilläggas att jag är studerande och sysslar med allt och ingenting.. Jag heter även Fredrik ;) |
|
|
| Glorie |
| jag vill ha mer nytt blod :disbelief |
|
|
|
|