return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
SWETA Photo/Info site (pg. 6)
View this Thread in Original format
Proximus
haha steve, var min nuna så ful att du tog bort skiten? :eyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by n0bben-
ok steve. min bild ligger på ny server, hoppas jag inte krånglar till det heh.

http://ionantha.fearmuffs.net/~jip/...olle_slappe.jpg


Gör inget eftersom bilden ligger på samma server som siten ;)


quote:
Originally posted by Proximus
haha steve, var min nuna så ful att du tog bort skiten? :eyes:


He he nej då... du vet jag tycker du e snyggast här på TA... vill ju inte dela din nuna med alla andra ;)
Nä men de e väl jag som klantat till det... fixar sig snart :)
cviper
PS: lägg en "index.html" fil i /sweta/memb/ Annars så kan man lista alla filer som finns i katalogen, nåt som man inte alltid vill ;)

I.E. clicky
jake
steve:

Jag vill ha den här bilden: http://www.gallerymusic.net/proudwoman.jpg

:eyes: :eyes: :eyes: :toothless :haha:
St_Andrew
quote:
Originally posted by cviper
PS: lägg en "index.html" fil i /sweta/memb/ Annars så kan man lista alla filer som finns i katalogen, nåt som man inte alltid vill ;)

I.E. clicky


fixat, fast på ett snyggare sätt :p
Kongo_kim
quote:
Originally posted by jake
steve:

Jag vill ha den här bilden: http://www.gallerymusic.net/proudwoman.jpg

:eyes: :eyes: :eyes: :toothless :haha:


:eek: :eek: :nervous: :eyespop:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jake
steve:

Jag vill ha den här bilden: http://www.gallerymusic.net/proudwoman.jpg

:eyes: :eyes: :eyes: :toothless :haha:


Det fixar vi Jakemannen....ööhh kvinnan mena jag :nervous:

quote:
Originally posted by St_Andrew
fixat, fast på ett snyggare sätt :p


Bra de... bra att det ordnades till och sas att det behövdes men inte att det fanns en färdig länk ;)


ps. verkar som servern är hårt belastad ibland... linan som inte pallar med.. ? ds.
Funfrock
ok här kommer mitt bidrag...

Datum Registrerad: Oct-23-2002
Riktigt Namn: Erik
Stad: Helsingborg
Födelseår: -80
Sysslar med: Så lite som möjligt (pluggar å så)

Bild: http://www.congmongo.com/erik/funfrock.jpg
NooN
"Stad": Rimbo
Födelseår: -85
Sysslar med: Lyssnar på elektronisk musik, festar och producerar lite grann

Det funkar väl?
MiB
här har du en bild på mig steve =)

http://hem.bredband.net/miba/mib.jpg


hehehe

i just kiiiiiiiiiiiiiiiid som triumph the insulting dog skulle sagt ;)

Glorie
förslag:

vet att detkommer läggas upp ev. festbilder på sajten. sen kan vi OXÅ ha gästbok (kanske) och en avdelning som innehåller bakgrunder och så, SWETA-bakgrunder :) vore coolt.. vi har ju en drös talangfulla personer här :)
JayBee
och länkar till sweta internet radios. vet att det finns flera personer som har internet radio så det vore ju coolt om man kunde sätta på dem på en gång via sidan istället för att fråga om adressen :P

om det finns utrymme kunde man ju oxo lägga upp paintball filmen när den blir klar :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement