return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 
SWETA Photo/Info site (pg. 14)
View this Thread in Original format
miZ PicCi
okey:)
Kamelen
föresten.. om ni vill ha "[email protected]"-mail .. så kan ni ju peka MX mot mig .. så hostar jag.. har en fin mailserver snurrandes..
SteveTranz4ever
Det var ju minst sagt ett litet tag sen men nu är den uppe igen...

The one and only high-tec SWETA-sidan

Har server igång igen hemma...

Nån som känner sig manad att hotta upp sidan för gärna göra det... Full access till sweta-servern är inga problem !

Vem vet, kanske jag drar igång min käre gamle FTP igen snart :gsmile:
Laszlo
Vem vet, jag kanske kan vara så fräck att fräscha upp sida. Jisses, där finns många gamla namn som inte setts till på detta forum på år och dar...lite tråkigt att de fallit bort :(

edit: haha - fan vilken gammal bild :D

Laszlo
Fråga: Finns det stöd för PHP på sweta.mine.nu-servern?^
zoric
gör sidan snygg och lägg till mig :happy2:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Fråga: Finns det stöd för PHP på sweta.mine.nu-servern?^

Det går väl att lösa !
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det går väl att lösa !

Gör det då! :p Iofs så funkar det utan också...
SteveTranz4ever
quote:
Gör det då! :p Iofs så funkar det utan också...

Men jag vette fan hur de funkar eller vad man måste göra... men det gissar jag på att du kan ;)

Som Trump inte brukar säga
"Your hired !"
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Som Trump inte brukar säga
"Your hired !"

haha - det enda du behöver göra är att ladda ner en liten installationsffil (text easyPHP) som installerar något som heter apache på din dator tillsammans med PHP, sen måste du konfigurera den så att din localhost pekar till rätt mapp....men never mind, fan, det är ju bara bilder som ska upp - det löser jag med gammal hederlig HTML Betaversion 0.00301...

SteveTranz4ever
quote:
haha - det enda du behöver göra är att ladda ner en liten installationsffil (text easyPHP) som installerar något som heter apache på din dator tillsammans med PHP, sen måste du konfigurera den så att din localhost pekar till rätt mapp....men never mind, fan, det är ju bara bilder som ska upp - det löser jag med gammal hederlig HTML Betaversion 0.00301...

Kör Apache nu med 3 olika viritualhost... så de e inga problemos.
Resten sen kan vi ta på MSN vid tillfälle :)
Pjox
Hmm jag finns ju inte med på den där sidan.
Jag kanske måste ta och fixa en okej bild så att jag inte är den ända som inte är med :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement