return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
SWETA Photo/Info site (pg. 3)
View this Thread in Original format
Zliten
Kunde inte gjort det bättre själv.. :disbelief

Men man ser inte min fisk längre som jag fångade.. :nervous:
Kongo_kim
nice sida.

BTW mitt födelseår är 1985 om ni vill skirva in det under mitt namn
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Zliten
Kunde inte gjort det bättre själv.. :disbelief

Men man ser inte min fisk längre som jag fångade.. :nervous:
Då får jag göra bilden lite mindre då så den kommer med :) försöker hålla ner bild storleken till max 300pixlar på höjden :)
Gaby
Va hände med korten från i fredags?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Va hände med korten från i fredags?
Dom ligger här
http://www.liquidsunset.org/photo_a...rie.php?psid=88

Sen har jag runt 30 till men dom blev inte så pass bra att jag valde att lägga upp dom... Har du nåt kort du vill visa för oss (och det vill du ju!) så skicka det till mig :D [email protected]

Vi har bara 2 tjejer än så länge på SWETA Photosidan :(



[edit] Ska nog knåpa ihop ett galleri där vi har samlade bilder med SWETA gruppbilder :) Jag har en del...
DJ_Laszlo
quote:
Sysslar med: Tittar på hockey, hockey, hockey, hockey, hockey & lyssnar på trance


LMAO! Den var bra :) Du kunde klämt in en fotboll där också :D

Btw så är mitt riktiga namn Laszlo (Mag), om det spelar någon roll :) Många verkar ha fått för sig att det är påhittat :D
Sand Leaper
Ser bra ut dette! Godt jobbet. Men på min "sysslar med" må det stå noe annet(er det noe jeg ikke syssler med nå så er det jenter :p ). SKal det være det man driver med akkurat nå, eller hvilke fritidsinteresser man har? Hvis det er det første, så skriv sivilarbeider, og hvis det er det siste, så skriv musikk og....tja. Reising? Gjør jo det en del siden jeg ikke har noen sted å oppleve musikken enn i utlandet.

Keep up the good work!:)
nekholm
Snygg sida! Lätt att använda o så, och färgerna ser ut att passa bra ihop :) Scrollbarernas färger kunde ju ändras, ser lite tråkigt ut med den vanliga gråa.. Ta exempel härifrån tex, men det som är svart kunde vara samma färg som bakgrunden, och det som är.. ööh.. grön-blå-vafan kunde vara svart. Bara en idé, men.. Think about it ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Sand Leaper
Ser bra ut dette! Godt jobbet. Men på min "sysslar med" må det stå noe annet(er det noe jeg ikke syssler med nå så er det jenter :p ). SKal det være det man driver med akkurat nå, eller hvilke fritidsinteresser man har? Hvis det er det første, så skriv sivilarbeider, og hvis det er det siste, så skriv musikk og....tja. Reising? Gjør jo det en del siden jeg ikke har noen sted å oppleve musikken enn i utlandet.

Keep up the good work!:)
DU får hitta på nåt svängigt :p Skriv det sen här...


quote:
Originally posted by nekholm
Snygg sida! Lätt att använda o så, och färgerna ser ut att passa bra ihop :) Scrollbarernas färger kunde ju ändras, ser lite tråkigt ut med den vanliga gråa.. Ta exempel härifrån tex, men det som är svart kunde vara samma färg som bakgrunden, och det som är.. ööh.. grön-blå-vafan kunde vara svart. Bara en idé, men.. Think about it ;)

Vet inte hur man skriver sån kodning... nån som har kodningen så kan jag slänga in den... borde va nån enkel html kod...
Zliten
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då får jag göra bilden lite mindre då så den kommer med :) försöker hålla ner bild storleken till max 300pixlar på höjden :)



Tack så mycket Steve.. Nu kan jag skryta med min Aborre igen :D

DJ_Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vet inte hur man skriver sån kodning... nån som har kodningen så kan jag slänga in den... borde va nån enkel html kod...


jag kan fixa det åt dig...görs med CSS...lätt som en plätt...slänger ihop det åt dig efter jag duschat...precis hemkomme från innebandyn...är helt jävla slut...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
jag kan fixa det åt dig...görs med CSS...lätt som en plätt...slänger ihop det åt dig efter jag duschat...precis hemkomme från innebandyn...är helt jävla slut...
Great... skynda på ba... måste dra för kvällen snart... iof ingen brådska....

Nya på listan... Glorie ! :) Jre... killen som e här för sällan... Robban från J-köping :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement