|
SWETA Photo/Info site (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Bra jobbat Anuga :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Kanske ska ha en maxstorlek ?
Är det mer enhetligt är det snyggare :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske ska ha en maxstorlek ?
Är det mer enhetligt är det snyggare :) |
Givet :) ska ha en thumb med så man inte laddar hela bilden ;)
vill man se, kan man klicka ;)
Nu funkar även bild funktionen när man gör nytt konto :) |
|
|
| Vizay |
| var tusan efterediterar man sig själv då? Vill lägga in bild osv... |
|
|
| mjz |
Jo, kan man logga in nånstans?
Sign up-formuläret behöver hänvisa till PUL förresten ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
Jo, kan man logga in nånstans?
Sign up-formuläret behöver hänvisa till PUL förresten ;) |
PUL?
Håller på att fräsha upp mina skill's när det kommer till login/logut ;)
Ska se om jag inte kan kasta ihop en temp. lösning sålänge ;)
Thumbnail : 90x90
Bild : 290x400 (Eller 1x1.38) |
|
|
| fe_maLe |
haha:wtf: ja har ju itne ens skickat in bilden än :p |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by anuga
PUL?
Håller på att fräsha upp mina skill's när det kommer till login/logut ;)
Ska se om jag inte kan kasta ihop en temp. lösning sålänge ;) |
behövs kanske ingen grym säkerhet till det här, enklast är ju att skapa php session när man loggar in, skapa en session-variabel med valfritt namn, kolla om variablen finns som validering på att man är inloggad och förstör sessionen när man loggar ut. :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by mjz
behövs kanske ingen grym säkerhet till det här, enklast är ju att skapa php session när man loggar in, skapa en session-variabel med valfritt namn, kolla om variablen finns som validering på att man är inloggad och förstör sessionen när man loggar ut. :) |
:tongue3 gjorde det igår (sett) ;) så nu kan ni logga in, ska fixa så man kan ändra nu med, måste ändå hålla mig vaken, ska jobba natt nästa vecka, så jag missar alla sweta set efter 21 :(
[Edit]
Såja, nu kan ni logga in / logga ut :P
Vem som logga in sist, kan man nu sortera sig fram till i Members ;)
Samt vem som är först och sist till att regga sig här på TranceAddict.com ;) (grattis Steve) |
|
|
|
|