|
SWETA Photo/Info site (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
vad pratar ni om?? |
Ja alltså jag har satt upp en sid räknare (nedstat, den lilla blå fyrkanten) när jag körde igång sidan och där ser man även från vilka länder folk vart inne ifrån... Förmodligen har nån från Hong Kong sökt på nån sök sida och hamnat där av en slump... |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ja alltså jag har satt upp en sid räknare (nedstat, den lilla blå fyrkanten) när jag körde igång sidan och där ser man även från vilka länder folk vart inne ifrån... Förmodligen har nån från Hong Kong sökt på nån sök sida och hamnat där av en slump... |
Du jag har faktist försökt söka på olika sök motorer med olika key words men har inte kunnat hitta den. jag kan ju adressen altså men jag ville bara se om man kunde hitta den. men altså jag hittade den alldrig, vad ska man söka på för att hitta den igentligen? |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by JayBee
Du jag har faktist försökt söka på olika sök motorer med olika key words men har inte kunnat hitta den. jag kan ju adressen altså men jag ville bara se om man kunde hitta den. men altså jag hittade den alldrig, vad ska man söka på för att hitta den igentligen? |
Lite att göra eller? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Lite att göra eller? | du anar inte.. jag har varit sjuk till och från i fan 2 månader nu |
|
|
| JayBee |
Steve en liten lista till dig:
Bild på Dragonfly
Ny bild på Nyx
Mer info på NooN
MiB: din bild är "död"
|
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by JayBee
Steve en liten lista till dig:
Bild på Dragonfly
Ny bild på Nyx
Mer info på NooN
MiB: din bild är "död"
|
i know =) vara bara en plojbild alla fall.. ;) |
|
|
| staz |
kolla vad jag hittade på mondaybars nyårsbilder då :)
the man himself |
|
|
| staz |
kolla vad jag hittade på mondaybars nyårsbilder då :)
the man himself |
|
|
| JayBee |
Stefan vad har hänt? du verkar ju inte uppdatra sidan!
NooN hadde ju ny info och Nyx hadde en ny bild och dragonfly oxo.
:whip: + Stevetranze4ever = :tongue2 :toocool: :happy2: :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
Stefan vad har hänt? du verkar ju inte uppdatra sidan!
NooN hadde ju ny info och Nyx hadde en ny bild och dragonfly oxo.
:whip: + Stevetranze4ever = :tongue2 :toocool: :happy2: :haha: |
Kom in på servern idag så nu är sidan uppdaterad.
Tur man inte heter Stevetranze4ever då så man fick den där piskan i baken ;) |
|
|
| WoberT |
varför är det stort E i tranceaddict?
"För dig som inte vet vad SWETA är så står det för Swedish trancEaddict..."
låter ju som om vi vore pundarjävlar hela bunten.. E addict.. låter inte så positivt i mina öron. |
|
|
| staz |
| Inte? jag har då aldrig hört maken till något så positivt ;) |
|
|
|
|