|
SWETA Photo/Info site (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Glorie
jag vill ha mer nytt blod :disbelief |
Jag såg Van Helsing igår.. tolkar det där lite .. tja, som jag vill :nervous: |
|
|
| sztation |
| quote: | Originally posted by jofawe
Jag såg Van Helsing igår.. tolkar det där lite .. tja, som jag vill :nervous: |
Nu har jag också skickat in blod.
Btw.. van helsing, hmm.. såg han jackman på teve o beskrev filmen som en familjefilm... AAAAAaargh.. finns det nåt värre.. vad hette den andre "action-filmen" som sög.. the league just det.. va.. vafan.. verkar ju lide fräck i trailern sen visar den sig vara ungefär lika våldsam o cool som hunden benji på nya äventyr i afrika.. |
|
|
| St_Andrew |
| hmm, tänkte köpa sweta.com för skojs skull, men den var upptagen, cp sida =/ :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Du Andrew... funderar på om jag kanske skulle ta över hostingen av sidan... har ju en 24/7 webserver nu som ligger på 10Mbit uppkoppling :)
Lättare att uppdatera då :) |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | CJ InterCity
Datum Registrerad: Jan-06-2004
Riktigt Namn: Peter
Stad: Göteborg (Partille)
Födelseår: -84
Sysslar med: Inget vettigt (pluggar fysik) |
*ahem*
har lite klagomål om detta!
jag bor i Malmö, inte Göteborg, och så är jag född -85
annars stämmer det fint :toothless :toothless |
|
|
| jeremy1984 |
| Omeh... Jag är inte med på Sverige-kartan såg jag nu..:( :confused: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Lägg till mig :D |
Klart!!!! :D grymt najz bild..håller me andrew :)
Cj_Intercity.. ja du.. de var på tiden det ändrades
jeremy, du måste skicka ett pm till reveal, det e han som har hand om sverige-kartan :)
och yes, jag kan också uppdatera sidan nu, så den är lite uppdaterad :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ni kan väl skicka ett PM till mig eller maila mig ni som vill vara med på SWETA-MAP... Jag tar över den grejjen efter reveal.
Samma ni som vill vara med på bild/info sidan kan väl maila mig
min mail är [email protected]
St_Andrew... vad jag har fått för mig så reser du bort snart en längre tid så för att underlätta för mig och för dig så tänkte jag att jag dels kan ta över sweta.mine.nu och hostingen för sidan då jag har en egen 24/7 server på 10Mbit lina...
sztation
Losade din bild i ominstallationen av OS... låg i mailen. |
|
|
| Try |
| ^^ Yes, You Got a new mail from me now with a attachment |
|
|
| SWE_TRANCE |
Jahapp, har nu reggat en domänadress åt oss :)
www.sweta.com var "upptaget" så det blev www.swe-ta.com :)
Kommer att peka den mot St_Andrews (Steves om han nu tar över) tillsvidare.
Sen kanske när jag får tid gör nåt lite roligare projekt utav det hela :) |
|
|
|
|