|
SWETA Photo/Info site (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mellow pleasure
Vore kanske en ide´att lägga till en liten "knapp" för att kunna backa till start sidan ( som för övrigt borde vara just en enkel info sida.) Annars tycker jag att sidan är enkel och shysst. Kankske skulle du lägga till en sida med länkar till SWETA members hemsidor! Så man kan hitta snabbt och enkelt. Vidare en liten shoutbox ! Finns gratis att hämta som ett litet "hej-hej" forum på sidan ! Nä nu ska jag sluta! Ha det bäst !
P.s Kontakta mig så får du länkar och script osv. |
Har haft hela tiden att om man trycker på sweta bannern så kommer man till startsidan... inte så lätt att veta dock :)
"Hej hej forum" ? Menar du typ som en GB...
Visst kan lägga till en rad för ev. hemsida... inte alla som har. Eller tänker du på "profile" som finns på TA ? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har haft hela tiden att om man trycker på sweta bannern så kommer man till startsidan... inte så lätt att veta dock :)
"Hej hej forum" ? Menar du typ som en GB...
Visst kan lägga till en rad för ev. hemsida... inte alla som har. Eller tänker du på "profile" som finns på TA ? |
han mena en shoutbox... kolla HÄR o klicka på alpha demo för att se va det e för något |
|
|
| Goldiluxe |
Jatte fint tycker jag!
:) |
|
|
| mellow pleasure |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Har haft hela tiden att om man trycker på sweta bannern så kommer man till startsidan... inte så lätt att veta dock :)
"Hej hej forum" ? Menar du typ som en GB...
Visst kan lägga till en rad för ev. hemsida... inte alla som har. Eller tänker du på "profile" som finns på TA ? |
Bannern är iofs bra men svår att tänka på ! Utan en knapp som det står tillbaka/back el.dyl. På respektive sida där folket syns, blir mer lättusrfat då ! Bara en bekvämlighets åtgärd !! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan jag e rastlös.... Fler måste upp på sidan :) |
|
|
| staz |
| varför tranceaddict med stort E? bara undrar :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by staz
varför tranceaddict med stort E? bara undrar :) |
e inte för xtc eller nått sånt om du tror det.
det stora e:et är ett misstag från början.
skulle vara tranceAddict, men bidde trancEaddict istället, vilket swamper tyckte såg bra ut, så det bidde så.
så det blev så på sweta sidan också |
|
|
| cviper |
http://www.dd.chalmers.se/~billeter/krafs/jag.jpg
Datum Registrerad: Sep-12-2001
Riktigt Namn: Markus
Stad: Göteborg (Partille)
Födelseår: -84
Sysslar med: Inget vettigt (pluggar fysik)
[Edit: Diggar texten på första sidan: "Vet du inte vad trancEaddict är så har du förmodligen ingen vidare musiksmak" :D Helt rätt! :toothless ] |
|
|
| JayBee |
| jag har lagt märke till att flest folk på forumet är födda 84. kan detta bero på att det var en fet baby kaboomer just då eller beror det på att 84orna helt enkelt är lagom? inte för unga inte för gamla? :D |
|
|
| Nyx |
Fin sida stevä!
det var inte mycket man fick veta om mig..så här har du lite text att fylla ut min presentation med..
namn: Daniel
stad: Halmstad
Födelseår: -83
reggad: 15 okt 2002
sysslar med: studier, musik
får ta och fixa en ny bild också..har rakat av det där skägget bl.a. :rolleyes: |
|
|
| staz |
| inte för xtcaddict? ofan.. jag som var 100% säker på att det var det det stod för. :rolleyes: |
|
|
| Powell |
Fin fint ! ska fixa en digitalkamera, sen kan du slänga in min fina nuna oxå :p.
creds till steve |
|
|
|
|