|
SWETA Photo/Info site (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| JayBee |
| mindshooters bild är PAJAD |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
mindshooters bild är PAJAD |
mindshooters bild hette fel sak, du får nog fråga steve om varför dock, iaf fixat nu :) |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
mindshooters bild hette fel sak, du får nog fråga steve om varför dock, iaf fixat nu :) | ok tack nu blev jag glad åt mind :) |
|
|
| JayBee |
| vad hände med sidan (borta?)? och vad hände med uppdateringarna? |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by JayBee
vad hände med sidan (borta?)? och vad hände med uppdateringarna? |
gaaah sorry my fault... håller på att cepar mig med datorn, men nu funkar det igen va? |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gaaah sorry my fault... håller på att cepar mig med datorn, men nu funkar det igen va? | ja nu verkar allt funka :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Sorry att det inte blivit uppdaterat på ett tag... har vart på Innercity å grejjer vettni ;)
Nu kommer jag inte in på servern för att uppdatera... :( |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Nu kommer jag inte in på servern för att uppdatera... :( |
sorry håller som sagt på att fixa med min dator, men ftpn borde vara tbx senare ikväll, kommer ut på msn så fort jag får igång det :) |
|
|
| Glorie |
| hur har alla de personer från andra länder än holland och sverige hittat dit? ;) holland fattar ja e scul |
|
|
| St_Andrew |
| eller hur!, typ en från hong kong! :conf: :conf: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
eller hur!, typ en från hong kong! :conf: :conf: | vad pratar ni om?? |
|
|
|
|