|
SWETA Photo/Info site (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| benni |
| försökte regga mig där men det verkar inte funka |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by benni
försökte regga mig där men det verkar inte funka |
Får du upp något fel? eller den bara kommer tillbaks till Reg.Sidan?
Om du kommer tillbaks till Reg.Sidan, är det något du inte fyller i. |
|
|
| benni |
| quote: | Originally posted by anuga
Får du upp något fel? eller den bara kommer tillbaks till Reg.Sidan?
Om du kommer tillbaks till Reg.Sidan, är det något du inte fyller i. |
tillbaks till reg sidan, men jag fyller i allt som står required vid |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by benni
tillbaks till reg sidan, men jag fyller i allt som står required vid |
Skumt, ända gången jag inte får det till att funka, är när jag inte väljer en bild... :(
Får pilla vidare med bild biten...
Ser inget fel förövrigt...
...
:haha: Smarta jag...! När man försöker regga, så försöker den logga in samtidigt... :p
Me Idiot, Using Same Programming In Two Places :D
Fixat ;) |
|
|
| Vizay |
väntar med spänning på att det ska gå att editera sin profil så man kan få in bild ;)
Riktigt bra jobbat i övrigt Anuga, du gör ett hästjobb :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Vizay
väntar med spänning på att det ska gå att editera sin profil så man kan få in bild ;)
Riktigt bra jobbat i övrigt Anuga, du gör ett hästjobb :) |
Det har varit en hård och lång natt!
* Ny databas installerad! lite snabbare och bättre ;)
* Hel omskrivning av hela sidan! :eyes:
* Lite nytt, lite bort tagit. :clown:
Men nu kan man äntligen göra lite saker på sidan :)
Ladda upp bilder :) Ändra, trixxxa och do'na! :D
Stöter ni på problem, let me know!
Umm, glömde en sak, ni får typ... regga er igen... lyckades meja databasen i uppdateringen. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by anuga
Umm, glömde en sak, ni får typ... regga er igen... lyckades meja databasen i uppdateringen. |
åååååååååååååååååååååååååå SOPA! :tongue2 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
åååååååååååååååååååååååååå SOPA! :tongue2 |
typ :) |
|
|
| zoric |
| Jag hade ändå glömt bort mitt lösenord :haha: |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Bara jag som inte hittar vart man reggar sig ??? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Bara jag som inte hittar vart man reggar sig ??? |
Va ska det finnas med :p
Så, hehehe, nu finns det :D |
|
|
| zoric |
| Registrerade mig igen :gsmile: |
|
|
|
|