return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
SWETA Photo/Info site (pg. 20)
View this Thread in Original format
benni
försökte regga mig där men det verkar inte funka
anuga
quote:
Originally posted by benni
försökte regga mig där men det verkar inte funka

Får du upp något fel? eller den bara kommer tillbaks till Reg.Sidan?

Om du kommer tillbaks till Reg.Sidan, är det något du inte fyller i.
benni
quote:
Originally posted by anuga
Får du upp något fel? eller den bara kommer tillbaks till Reg.Sidan?

Om du kommer tillbaks till Reg.Sidan, är det något du inte fyller i.


tillbaks till reg sidan, men jag fyller i allt som står required vid
anuga
quote:
Originally posted by benni
tillbaks till reg sidan, men jag fyller i allt som står required vid

Skumt, ända gången jag inte får det till att funka, är när jag inte väljer en bild... :(

Får pilla vidare med bild biten...
Ser inget fel förövrigt...
...

:haha: Smarta jag...! När man försöker regga, så försöker den logga in samtidigt... :p
Me Idiot, Using Same Programming In Two Places :D

Fixat ;)
Vizay
väntar med spänning på att det ska gå att editera sin profil så man kan få in bild ;)
Riktigt bra jobbat i övrigt Anuga, du gör ett hästjobb :)
anuga
quote:
Originally posted by Vizay
väntar med spänning på att det ska gå att editera sin profil så man kan få in bild ;)
Riktigt bra jobbat i övrigt Anuga, du gör ett hästjobb :)

Det har varit en hård och lång natt!
* Ny databas installerad! lite snabbare och bättre ;)
* Hel omskrivning av hela sidan! :eyes:
* Lite nytt, lite bort tagit. :clown:

Men nu kan man äntligen göra lite saker på sidan :)

Ladda upp bilder :) Ändra, trixxxa och do'na! :D

Stöter ni på problem, let me know!
Umm, glömde en sak, ni får typ... regga er igen... lyckades meja databasen i uppdateringen.
Laszlo
quote:
Originally posted by anuga
Umm, glömde en sak, ni får typ... regga er igen... lyckades meja databasen i uppdateringen.


åååååååååååååååååååååååååå SOPA! :tongue2
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
åååååååååååååååååååååååååå SOPA! :tongue2

typ :)
zoric
Jag hade ändå glömt bort mitt lösenord :haha:
SWE_TRANCE
Bara jag som inte hittar vart man reggar sig ???

anuga
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Bara jag som inte hittar vart man reggar sig ???

Va ska det finnas med :p

Så, hehehe, nu finns det :D
zoric
Registrerade mig igen :gsmile:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 
Privacy Statement