|
SWETA Photo/Info site
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Ja då har jag knåpat ihop en sida då... väldigt enkel men det är alltid en början...
Vill du komma med på sidan eller vill du bli borttagen så maila mig på [email protected]
Eller posta en länk här till en bild du gärna vill ska va med... fast det behövs ju lite uppgirter om dig också ;)
Tack till St_Andrew som står för webserver
Adressen till sidan är http://erikenglund.mine.nu/sweta
[Edit]Ny adress http://sweta.mine.nu |
|
|
| ShyTrance |
nice =D
bra gjort..
skulle bara vilja byta min bild till min senaste om d går... |
|
|
| NooN |
Nice, nice. Verkligen nice.
Fixxar nog ny bild jag med. En där jag leker med ljustavar kanske :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
nice =D
bra gjort..
skulle bara vilja byta min bild till min senaste om d går... |
Kör hårt :)
Gjort :) |
|
|
| swe_Trancer |
det är ju du ju! jag skrev till dej på playahead:D |
|
|
| NooN |
| Det verkar fattas några...Glorie t.ex. :conf: |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
det är ju du ju! jag skrev till dej på playahead:D |
:conf: närdå? |
|
|
| swe_Trancer |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
:conf: närdå? |
bara det där om tamara... |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
bara det där om tamara... |
jaha, ok :D
..back to topic nu :p
tack stefan för att du uppdaterade bilden ;) |
|
|
| Glorie |
| du kunde inte ha valt nå bättre färger steve ;) Jag diggar den skarpt |
|
|
|
|