|
SWETA Photo/Info site (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
| samma... sak... här... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Borde vi inte ha nåt slags godkännande innan en ny person läggs upp ?
Att man får en bekräftelse via mail. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Borde vi inte ha nåt slags godkännande innan en ny person läggs upp ?
Att man får en bekräftelse via mail. |
Ska pulla in det med, finns där redan, men jag har ingen mailserver på denna datorn ;) |
|
|
| Laszlo |
me too :)
vem var member #1? Bortsett från sajtskaparen? |
|
|
| Jeremy H |
| Jag anmälde mig också igår :) |
|
|
| anuga |
Jeremy H ;)
Kommer komma upp en lista med Anmälda ;) (automatiserad såklart)
kan pynta in lite mer sorteringar, som typ efter "T.A. Since" ;)
Se vem som var först där är intresant :) |
|
|
| zoric |
Registrerad.
Du fick min bild också Anuga :) |
|
|
| fe_maLe |
| hum..vet inte om jag blev reggad eller ej, tryckte back för att fixa en grej :p blir det skickat endå? |
|
|
|
|