|
SWETA Photo/Info site (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Jahapp, har nu reggat en domänadress åt oss :)
www.sweta.com var "upptaget" så det blev www.swe-ta.com :)
Kommer att peka den mot St_Andrews (Steves om han nu tar över) tillsvidare.
Sen kanske när jag får tid gör nåt lite roligare projekt utav det hela :) |
wow great mannen :D
joker.com? eller har du nått bättre?
tänkte oxå regga den för ett tag sen, men jag la ner när sweta var upptaget :)
GJ swe trance :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
wow great mannen :D
joker.com? eller har du nått bättre?
tänkte oxå regga den för ett tag sen, men jag la ner när sweta var upptaget :)
GJ swe trance :D |
Jadu, spray kör nån kampanj nu!
4:- för första året på .com, .org och .net adresser :)
Men endast de 500 första som reggar...
Så jag reggade en hel drös med namn :toocool:
Såklart så missade jag ju inte vårt kära SWETA :p |
|
|
| reveal |
Fett mannen!
Pax för reveal.swe-ta.com :D:D:D |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Så jag reggade en hel drös med namn :toocool: |
ahhhrrr, tänk om jag vetat om det där.. fän också :(
en hel drös? Kan man inte få nåt? :p eller du har säkert bara en massa underliga namn :p :disbelief
| quote: | | Såklart så missade jag ju inte vårt kära SWETA :p |
grymt snällt att tänka på sweta iaf :) |
|
|
| reveal |
| 79 kr per styck resten av dagen (de 500 är såklart slut :)), funderar på att slå till... frågan är bara vilken adressjävel man ska ha :p |
|
|
| Kamelen |
| spray har haft sånna erbjudanden nu 2 gånger på väldigt kort tid.. ett tips är att när ni köper för t.ex. 4kr/år.. så regga 10 år direkt.. för typ 50kr lr nått sånt tog min polare för.. så slipper du regga om den nästa år för typ 80kr =).. |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Kamelen
spray har haft sånna erbjudanden nu 2 gånger på väldigt kort tid.. ett tips är att när ni köper för t.ex. 4kr/år.. så regga 10 år direkt.. för typ 50kr lr nått sånt tog min polare för.. så slipper du regga om den nästa år för typ 80kr =).. |
mm, så var det igår.
Men idag har dom tänkt på det!
Första året 4:-, resterande ca 150:-/år. |
|
|
| jofawe |
| jag ägde jofawe.org , jofawe.com och jofawe.net innan... :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
79 kr per styck resten av dagen (de 500 är såklart slut :)), funderar på att slå till... frågan är bara vilken adressjävel man ska ha :p |
http://joker.com
där kostar det 93kr eller nått per år, och då får man hur många underdomäner som helst (vet ej om man får det på spray? tror inte :S), typ 20 email adresser som du kan redirecta osv :) asbra :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| Kommer knappast att använda sprays "sunkiga" tjänster, reggade bara domännamnet där :) |
|
|
| Kamelen |
| behöver ni mail så kan jag hosta er med mailserver bara peka mx-record osv.. kör på stabil obsd-server med qmail/imap/spamdödare/med mera =) inte hitils fått ett enda spam faktiskt =) |
|
|
|
|