return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
SWETA Photo/Info site (pg. 4)
View this Thread in Original format
St_Andrew
snygg sida steve :D

har lagt beslag på sweta.mine.nu ska bara fixa så det blir en virtuell server på den oxå, cepa igår när jag försökte med det. aja har inte tid idag, imorn eftermiddag kanske, annars på lördag kvall eller söndag :)
DJ_Laszlo
Sådär, släng in denna koden innanför taggarna:

Passar inte färgerna så är det ju lätt åtgärdat. Det går även att ändra färgen som är "under" listen, den som är lite ljusare lila alltså...isf är det bara att slänga in

"scrollbar-track-color: #XXXXXX" i mitten där och börja experimentera :)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DU får hitta på nåt svängigt :p Skriv det sen här...

sysslar med: "musikk, reising, musikk....og så litt mer musikk."

;)
montana
varför gör vi inte om våra presentationer (helst efter en viss mall) till nya sidan, det känns ganska smidigt
Kongo_kim
öhh är det bara jag som tycker jag har en sne näsa??:confused:
Pjox
Kanske ska ta o leta reda på nån bild så jag också får vara me :D
reveal
jofawes givna bild: http://hem.bredband.net/b149872/stuff/Capture_00047.JPG
mellow pleasure
quote:
DU får hitta på nåt svängigt :p Skriv det sen här...

Vet inte hur man skriver sån kodning... nån som har kodningen så kan jag slänga in den... borde va nån enkel html kod...

Hör kommer koden för att ändra scrollbars, bara att trixa med hexa koderna sen.

Mvh Mellow Pleasure
dj_hysterix
tja steve!

här är min bild

bra sida! :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mellow pleasure
Hör kommer koden för att ändra scrollbars, bara att trixa med hexa koderna sen.

Mvh Mellow Pleasure

Super najs... har varit borta en del denna helgen (festat för ovanlighetens skull:p )
Ska lägga in dom tagsen :)

Har även lagt in en direktlänk på sidan till SWETA Kartan :)

Kul att alla verkar gilla sidan :) Med tiden kan man säkert göra den lite mer avancerad men till en början får den tjäna sitt enkla syfte att just visa bilder & lite info :)

quote:
Originally posted by montana
varför gör vi inte om våra presentationer (helst efter en viss mall) till nya sidan, det känns ganska smidigt

Spåna gärna vidare med nån idé du kan visa upp eller liknande så kanske vi kan göra det om det känns bra.

quote:
Originally posted by Pjox
Kanske ska ta o leta reda på nån bild så jag också får vara me :D

Det tycker jag ! :)

jofawe
quote:
jofawes givna bild: http://hem.bredband.net/b149872/stuff/Capture_00047.JPG

elakt :)

Jag vill ju vara med på sidan meeeeeeee!
Kort: http://hem.bredband.net/b149872/stuff/Capture_00110.JPG
mellow pleasure
quote:
Super najs... har varit borta en del denna helgen (festat för ovanlighetens skull:p )
Ska lägga in dom tagsen :)

Har även lagt in en direktlänk på sidan till SWETA Kartan :)

Kul att alla verkar gilla sidan :) Med tiden kan man säkert göra den lite mer avancerad men till en början får den tjäna sitt enkla syfte att just visa bilder & lite info :)

Spåna gärna vidare med nån idé du kan visa upp eller liknande så kanske vi kan göra det om det känns bra.

Det tycker jag ! :)

Vore kanske en ide´att lägga till en liten "knapp" för att kunna backa till start sidan ( som för övrigt borde vara just en enkel info sida.) Annars tycker jag att sidan är enkel och shysst. Kankske skulle du lägga till en sida med länkar till SWETA members hemsidor! Så man kan hitta snabbt och enkelt. Vidare en liten shoutbox ! Finns gratis att hämta som ett litet "hej-hej" forum på sidan ! Nä nu ska jag sluta! Ha det bäst !
P.s Kontakta mig så får du länkar och script osv.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 
Privacy Statement