|
SWETA Photo/Info site (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| mjz |
Bra initiativ :)
Party-funktion med "vilka kommer" är ju intressant ja, möjlighet att ladda upp bilder i samband med parties också, enstaka kul bilder på TA's och sånt då annars får man kolla på LS.
Ny TA-karta, välj ort i din profil och du blir utplacerad automatiskt på kartan.
Topplista kan man väl också sno från TC |
|
|
| Jeremy H |
Bra initiativ ja! :)
Tycker det räcker med personinfo och bilder som man kan ändra själv.
Med massa krångel som "topplistor" och "vilka kommer" så kommer sidan lätt att verka gammal om ingen tar och uppdaterar sina listor och om folk inte anmäler att dom ska komma osv.. Tycker vi sköter sånt rätt bra i trådarna här på sektionen istället :)
Just my 0.02$! |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Bra initiativ ja! :)
Tycker det räcker med personinfo och bilder som man kan ändra själv.
Med massa krångel som "topplistor" och "vilka kommer" så kommer sidan lätt att verka gammal om ingen tar och uppdaterar sina listor och om folk inte anmäler att dom ska komma osv.. Tycker vi sköter sånt rätt bra i trådarna här på sektionen istället :)
Just my 0.02$! |
2 öre heter det ;)
Vi har redan trådar för info och bilder med, vi sköter det mesta rätt bra här men jag tycker ändå det kan vara kul att ha en liten site för ta's :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Pjox
Hmm jag finns ju inte med på den där sidan.
Jag kanske måste ta och fixa en okej bild så att jag inte är den ända som inte är med :p |
wh00t ja e fan inte heller me kom ja på ..:confused: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
wh00t ja e fan inte heller me kom ja på ..:confused: |
http://www.tranceaddict.se/members/
Där är dem som fanns med när jag tog ner alla profiler och bilder. |
|
|
| Cham |
| quote: | Originally posted by Braxen
wh00t ja e fan inte heller me kom ja på ..:confused: |
+1 |
|
|
| Glorie |
| fin adress men vad hände med member-sidan? :( |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Glorie
fin adress men vad hände med member-sidan? :( |
Working på en förbättrad version ;) borde dyka upp idag om jag hinner. |
|
|
| DjAviander |
Mys :toothless Tror dock att jag vill byta bild från den förra. Vart vänder jag mig?
OT: Jag gillar din avatar Anuga :P |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Mys :toothless Tror dock att jag vill byta bild från den förra. Vart vänder jag mig?
OT: Jag gillar din avatar Anuga :P |
Den Avartar fnittrar "Hehehe"
Skicka den till mig sålänge anuga_AT_anuga.se
Sen kommer ni själva kunna byta titt-som-tät |
|
|
| ScuL |
| stämmer det att man kan inte klicka på ett namn? |
|
|
|
|