|
SWETA Photo/Info site (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
| quote: | Originally posted by WoberT
varför är det stort E i tranceaddict?
"För dig som inte vet vad SWETA är så står det för Swedish trancEaddict..."
låter ju som om vi vore pundarjävlar hela bunten.. E addict.. låter inte så positivt i mina öron. |
blivit förklarat förut.. men ändå
swamper skulle egentligen skriva ett stort A, men bidde ett stort E istället av misstag typ, men han tyckte det såg bra ut så han behöll det.... så inget E:ande här inte
fast det e ju en hel del som tror det står för det |
|
|
| Glorie |
ingen fler som vågar vara med på sidan? :) :rolleyes:
envio funkar inte ens & å det saknas bilder/födelseår på en del ;) hum hum |
|
|
| Funfrock |
| och bilden på mig funkar inte |
|
|
| SteveTranz4ever |
| St_Andrew ! Vart har du tagit vägen ? Har inte kunnat logga in sen jag ominstallerade min dator så jag behöver FTP adressen + login igen... Behöver uppdatera. |
|
|
| ShyTrance |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
St_Andrew ! Vart har du tagit vägen ? Har inte kunnat logga in sen jag ominstallerade min dator så jag behöver FTP adressen + login igen... Behöver uppdatera. |
St_Andrew är i trysil ^_^ , hans webserver verkar ha dött, har min sida där också =[ d e bara o vänta tills han kommer hem..
Edit: den verkar va uppe igen :p |
|
|
| St_Andrew |
| tillbaka, ska göra en investigation... =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tycker det är dags att lite fler folk hamnar på denna sidan :)
Tänkte jag ska lägga till hemside adresser om folk vill skylta med dom :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tänkte jag ska lägga till hemside adresser om folk vill skylta med dom :) |
veessst.... http://projecct06.com :) |
|
|
| Glorie |
det har kommit lite nytt blod till TA så ja tycker de kan ta och lägga till sig på den här sidan. vore ju kul om exakt alla swetas finns me!! som det ser ut nu e det ju mindre än hälften.  |
|
|
| TrancE_GyLLe |
| nuså har jag mejlt stiv.. så snart kommer jag åxå upp :) |
|
|
| Sypherion |
nytt och ungt blod :D
skulle gärna lägga upp en bild....om jag hade nån :tongue2 |
|
|
|
|