|
SWETA Photo/Info site (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
just ja, ska peka om www.swe-ta.com till denna också :)
Hade "söpit bort" mina kontouppgifter på spray så jag har inte kunnat administrera domänen.
Men nu (efter 4 veckor) har jag fått ett brev från spray med mina uppgifter!, fixar det ikväll! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
just ja, ska peka om www.swe-ta.com till denna också :)
Hade "söpit bort" mina kontouppgifter på spray så jag har inte kunnat administrera domänen.
Men nu (efter 4 veckor) har jag fått ett brev från spray med mina uppgifter!, fixar det ikväll! |
peka om den till det som sweta.mine.nu pekar på :) så inte det skiter sig ifall mine.nu går ner |
|
|
| Amnezia |
| hm tappart bort alla bilder hela tiden:p men erik tog ju några otäcka i lördas..får ta nån av dom då:wtf: :disbelief |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
peka om den till det som sweta.mine.nu pekar på :) så inte det skiter sig ifall mine.nu går ner |
självklart pekar jag den mot ip-numret (213.112.xxx.7) :)
Hoppas bara steve inte byter IP 2ggr i månaden, för du blire jobbigt :p
Jag har väl varit med förr ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
självklart pekar jag den mot ip-numret (213.112.xxx.7) :)
Hoppas bara steve inte byter IP 2ggr i månaden, för du blire jobbigt :p
Jag har väl varit med förr ;) |
lite ot men iaf, jag har telia, har inte bytt ip på över ett år :S
jag är iof skitnöjd över det, men ska man inte byta ofta med telia? |
|
|
| cviper |
Annars brukar det gå att lösa även om man har IP som byts då och då:
Sätt upp en dynamisk domän (typ dyndns.org eller nåt, som automatiskt uppdateras av nån daemon på datorn) och sen sätt det riktiga domännamnet som CNAME (canonical name tror jag det står för) till dyndns domänen.
Funkar bra för mig. Inte pillat på domän-infot direkt på över ett år nu. ;) |
|
|
| Scintilla |
Skickade iväg ett mail med info nu :)
Men kom på att min bild var ganska stor. Tror jag gör om den och skickar igen. Så ta bilden från mail två från mig Steve... tack :) |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
http://www.swe-ta.com/
|
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!   |
|
|
| miZ PicCi |
| vill vara med:p kan man skika allt över msn eller aim?? och till vem?:) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
vill vara med:p kan man skika allt över msn eller aim?? och till vem?:) |
Visst, skicka ett mail med info/bild till [email protected], så fixar han det :) |
|
|
| Kamelen |
| quote: | Originally posted by miZ PicCi
vill vara med:p kan man skika allt över msn eller aim?? och till vem?:) |
till min msn går väldigt bra :D [email protected] .. haha så skickar jag vidare .. ska nog lägga upp på mig oxo.. |
|
|
|
|