|
SWETA Photo/Info site (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
du kunde inte ha valt nå bättre färger steve ;) Jag diggar den skarpt | Alltid svårt sånt där med färger osv. Smaken e som baken och göra ännu en poll det orkade jag inte :toothless
Tack iaf. :gsmile: |
|
|
| ScuL |
haha
va kul :D
nu har vi en riktig katalog som innehåller hur de ser ut och vad de sysslar med :D riktigt trevligt tycker jag :) |
|
|
| reveal |
gott steve!
kanske får fixa en bild |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Alltid svårt sånt där med färger osv. Smaken e som baken och göra ännu en poll det orkade jag inte :toothless
Tack iaf. :gsmile: |
vi som e sååååååå bra på pollar här :D
kommer alltid överens och så.... hahahaha :haha:
tycker ju iallafall att bannern e ruggigt snygg :p
och färgerna gillar jag ju såklart..... annars hade jag fått dig till att byta på direkten :p |
|
|
| JayBee |
Jag tror jag talar för alla här på sweta när jag säger
ERIK&STEFAN FÖR ERT UNDERBARA STÖD SÅ VINNER NI EN VARSIN RÖD BANAN!
 |
|
|
| Aendy |
| Gillar färgkodningen så att man inte misstar vilka som är tjejer resp. killar ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
Bra initiativ (stavning?) där steve!
Diggar bilderna :D |
|
|
| Amnezia |
| najzigt.:cool: nu måste man bara hitta lr ta en "bra" bild oxå...kan bli svårt:p :p :nervous: |
|
|
| ShyTrance |
hahaha:haha: coolt foto :cool: |
|
|
| Connector |
| Najs sida! Bra jobbat Steve! |
|
|
|
|