|
Summer Cruise (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by cave
vermi@cave's comp
tida går fort, snart cruise for faen!!!!
:D :D :D |
AAAH DET ÄR JU DU JU!! :eek: :eek: :eek:
Street Carnival, Taise och Earth Construction CAVE.
Det är lugnt om jag tar med en platta som du ska få signera va? :D
edit: nu fattar jag...efter jag läste inlägget... :) ska ta med en skiva lik förbannat |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by cave
vermi@cave's comp
tida går fort, snart cruise for faen!!!!
:D :D :D |
Polare till Verminator som jag fattar de :) Ses ombord i alla fall... Kommer bli super roligt
(Nåt i stil med roligt betyder vad jag vet lugn på Norska)
Kommer bli as kul såklart e vad jag menar :D
Ringde just & kompletterade min bokning med folket som ska med i min hytt, Blir en medelålder på 29 bast... Så om nån kan låna ut en extra rullator vore vi tacksamma, en av grabbarnas e ramsne efter en otäck krash på hemmet :D |
|
|
| verminator |
ah
endelig internett på min egen pc igjen :) [var nede i mange mange timer igår og idag, så brukte cave sin pc hehe:D]
fan gleder meg ass..
må bare kjøpe flybillett til stockholm, next week:D:D:D:D |
|
|
| Try |
| quote: | Originally posted by jofawe
men var bodde jag sist? Jag bodde ju under dansgolvet...
Fan .. Tryggve, help me out här..
Äh.. jag skickar bokningsnummret till dig ändå steeeve |
Jag och Ztarbeam har iaf betalat för en B-hytt! så jag hoppas att det är det vi har! B.T.W. Varför nämner du inte person nummer 4 i våran hytt? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Try
Jag och Ztarbeam har iaf betalat för en B-hytt! så jag hoppas att det är det vi har! B.T.W. Varför nämner du inte person nummer 4 i våran hytt? |
Just det.. B-hytt hade vi ju!
Jag ska tjata på Mattias om att han ska med på kryssen idag när vi ska planera ett utomhusevent här i växjö .. *host*
Kommer han med ökar han medelåldern rätt rejält ;) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Just det.. B-hytt hade vi ju!
Jag ska tjata på Mattias om att han ska med på kryssen idag när vi ska planera ett utomhusevent här i växjö .. *host*
Kommer han med ökar han medelåldern rätt rejält ;) |
Tjata på honom från mig också! Jävla bangaren bangar på allt....bangade på Tiësto, Bangade på Woods....bangar han på detta också dår han gå till Sivans och Stallet själv härdanefter...
Förresten, let me know när och om ni kommit fram till något i ert planerande :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tjata på honom från mig också! Jävla bangaren bangar på allt....bangade på Tiësto, Bangade på Woods....bangar han på detta också dår han gå till Sivans och Stallet själv härdanefter...
Förresten, let me know när och om ni kommit fram till något i ert planerande :D |
No offence men den där killen kan ju inte va nån som riktigt älskar trance &/lr fester med trance... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
No offence men den där killen kan ju inte va nån som riktigt älskar trance &/lr fester med trance... |
njae...han gillar allt... :) Festa kan vi ihop dock :) Vet inte hur många gånger vi spontant, en timma innan studentpubarna stängt, bestämt oss för att hälla i oss ett par bira fort som fan och traska iväg till Sivans eller Stallet :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
No offence men den där killen kan ju inte va nån som riktigt älskar trance &/lr fester med trance... |
det är iofs han som är hjärtat bakom ClubPuLS :)
O du Laszlo .. du vet ju vem jag hade tänkt som akt nästa gång :whip: |
|
|
| Daniey |
Tja kryssningen närmar sig m men det är ett par fester emellan skulle jag tro :toothless
Sensation nästa för min del!
Sen kommer ju förmodligen Tracid den 5/7 , samma dag man landar
från Amsterdam, till Stockholm/Mondo!!:toocool:
Sen massa sommarfester osv
Men kryssen kommer bli såååååååååå ljuvlig!! |
|
|
| Amnezia |
hum alrite..då var det dags igen då:p :p Sökes: 1 evt 2 biljetter till kryssen..antar det inte finns nått å ringa på nu så får börja söka här..precis som inför förra kryssen:p löste sig ju då så hoppas det går lika bra denna gång:9 hör av er om ni har nått intressant å delge;)
ciao~ |
|
|
|
|