|
Summer Cruise (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Scintilla |
Cube: det där med åldersgränsen har nog inte Monday Bar så mycket att säga till om, tror det är Silja Lines regler. Det är alltid minst 20 på deras kryssningar, på helgerna tror jag t o m det är 23.
Men de har bara stickprov när de kollar åldern... iofs kan du ha otur och bli ett sånt stickprov. |
|
|
| EsseT |
Hejan Jag hoppas verkligen att inte alla hytter tar slut hörde för några dagar sedan att det blivit misstag någonstans Jag vill ha en hytt eller bo hos någon :)
Steve håll oss uppdaterade :) Glad sommar på er alla =) MVH Manuel |
|
|
| EsseT |
| Just det brevet fick jag med Ahhh nu måste man ju skynda sig eller hur det nu blir nåja hoppas det löser sig |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Ni som verkligen vill med se till att vara på hugget på TORSDAG klockan 08:00 för då borde dom biljetter släppas som inte blivit inbetalade vilkas sista inbetalningsdag är på onsdag nu... |
|
|
| EsseT |
| STEVE är det så pass? då måste man ju redan nu ringa runt folket Jag lovar jag ska ringa kl 08:00 exakt =) Tack Steve för informationen :) |
|
|
| jofawe |
| tänkte bara säga att jag har eventuellt en ledig plats i min hytt.. EVENTUELLT! .. alltså. |
|
|
| SteveTranz4ever |
Tänkte bara säga att jag idag hämtat ut mina biljetter :D JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Har snackat lite med JayBee om vi ska göra ett nytt försök att samla ihop alla hytter... jag ska göra lite fler efterforskningar huruvuda man kan få det så och fungera till motsats från förra gången... |
|
|
| mjz |
| quote: | Originally posted by jofawe
tänkte bara säga att jag har eventuellt en ledig plats i min hytt.. EVENTUELLT! .. alltså. |
hur eventuellt då? :)
sitter och funderar på om jag ska bänka mig vid telefonen klockan 8 imorrn annars... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by mjz
hur eventuellt då? :)
sitter och funderar på om jag ska bänka mig vid telefonen klockan 8 imorrn annars... |
var det inte idag biljetterna släpptes? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
var det inte idag biljetterna släpptes? |
Idag var sista inbetalningsdag för alla... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Idag var sista inbetalningsdag för alla... |
aaah ..
så tokigt, tur jag har hämtat ut mina å betalat dem med... |
|
|
| Miss Proximus |
| What are you saying!!! If it's cool I wanna come too. Steve reply to my PM man!! :) |
|
|
|
|