return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Summer Cruise (pg. 20)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by nosfea
Jag kan meddela till alla att både Paul O och Hernan C, var väldigt trevligt och öppna personer.

Vid matbordet diskuterades mycket och det var gott om skratt, det som imponerade mig var Pauls kristendom. Han har 2 st stora tatueringar. Ett Jesus ansikte på axeln och ett stort kors på under armen. Dessutom är jag också djup krisiten så vi pratade mycket om det och det känndes som han var väldigt seriös.
Hernan var också en rolig prick. Under den timman vi åt så öppnade han munnen bara ett fåtal gånger, och av dem var det då han sa att han var nykterist. Han verkade vara en lugn, blygsam person. Men å andra sidan kanske han var trött. Men när jag stod brevid honom när han spelade så var han väldigt lugn, som man inte kan säga om "okie".

Jag tror att alla människor kan inte vara snälla och trevliga hela tiden , speciellt när det är sån tryck på dem på festerna. Men när man sitter privat så blir dem helt andra personer. Så har jag upplevt dem stora dj, när jag har jobbat.


Jag vill ta över ditt jobb!
nosfea
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag vill ta över ditt jobb!


puss!

:D :D :D
reveal
quote:
Originally posted by nosfea
Jag kan meddela till alla att både Paul O och Hernan C, var väldigt trevligt och öppna personer.


Kul att höra :) Hade varit tråkigt ifall mitt intryck stämde...
SteveTranz4ever
2 nya gallerier finns uppe på www.Liquidsunset.org

Paraglider & Brightsoulstone som dom kallar sig har uppat :)


JayBee är med på kort igen å den här gången ska du väl kunna va nöjd ;) Amnesia längst till höger på bilden...


JayBee
steve: jo den vart väl ganska ok. fast jag är fan 20. det känns som det är dags för mina små finne kompisar att flytta hemmifrån :) nåja. påtal om bildgallerier så har min kompisar och jag tagit cirka 700 bilder från kryssen. så fort jag får tid att sortera bort det onödiga lär de också dyka upp.

föresten stefan & daniey, minns ni något om att jag sprang runt naken i korridårerna? efter att ha kollat igen några bilder så skämdes man lite :) minns knappt vad som hände. vart lite för full första kvällen :)
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee

föresten stefan & daniey, minns ni något om att jag sprang runt naken i korridårerna? efter att ha kollat igen några bilder så skämdes man lite :) minns knappt vad som hände. vart lite för full första kvällen :)



Å fy fan..
Aendy
quote:
Originally posted by JayBee
föresten stefan & daniey, minns ni något om att jag sprang runt naken i korridårerna? efter att ha kollat igen några bilder så skämdes man lite :) minns knappt vad som hände. vart lite för full första kvällen :)


Varför är en av de första instinkterna hos fulla människor "jag tar av mig kläderna", verkar inte det lite dumt?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by JayBee
steve: jo den vart väl ganska ok. fast jag är fan 20. det känns som det är dags för mina små finne kompisar att flytta hemmifrån :) nåja. påtal om bildgallerier så har min kompisar och jag tagit cirka 700 bilder från kryssen. så fort jag får tid att sortera bort det onödiga lär de också dyka upp.

föresten stefan & daniey, minns ni något om att jag sprang runt naken i korridårerna? efter att ha kollat igen några bilder så skämdes man lite :) minns knappt vad som hände. vart lite för full första kvällen :)


Kommer ihåg att ni bodde rätt nära trapporna, detta vet jag för när vi skulle gå upp till dansgolvet efter lite förfest så ser man dig komma ur er hytt, jag går dit för att kika och hälsa och ser att ni är en bunt grabbar där inne, de ser lite fuktigt ut och alla är barbröstade... Du bad oss komma in å festa men samtliga avböjde... :D

Men du är snäll i alla fall... :gsmile:
JayBee
haha Aendy, joffe, jag menade inte naken utan toppless :) det var faktist fruktansvärt varmt i våran hytt. vi var alla eniga om att ta av oss för alla tyckte det var varmt :)

men nästa kryss ska jag fan skita i att hänga i min hytt och istället ska jag glida runt till alla andra ta's :) (med tröjan på ;) )


..... fast jag lovar inget om byxorna :D :toothless
jofawe
quote:
Originally posted by JayBee
..... fast jag lovar inget om byxorna :D :toothless


hahaha.. lol

Versace
synd att man kommer ihåg så lite av kryssningens första natt...

det verkar som att man ska spara sig ordentligt för andra dagen, så har det varit på de flesta kryssningarna...
jofawe
quote:
Originally posted by Versace
synd att man kommer ihåg så lite av kryssningens första natt...

det verkar som att man ska spara sig ordentligt för andra dagen, så har det varit på de flesta kryssningarna...



torsdagens djs är bara förband :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 
Privacy Statement