|
Summer Cruise (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Grabbar - hur funkar det med buffén och brunschen för oss som betalat i förväg? Är det personnummer, bokningsnummmer man uppger i restaurangen eller hur går det till...? |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Grabbar - hur funkar det med buffén och brunschen för oss som betalat i förväg? Är det personnummer, bokningsnummmer man uppger i restaurangen eller hur går det till...? |
inte en susning .. jag har glömt förboka den :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Grabbar - hur funkar det med buffén och brunschen för oss som betalat i förväg? Är det personnummer, bokningsnummmer man uppger i restaurangen eller hur går det till...? |
Du nämner ditt namn när du ska in till buffén så ger dom er ett bord att sitta vid, tror ni får buffébiljetter när ni hämtar ut hyttnycklar & sånt som ni måste ha med er, ta med alla jäkla biljetter så slipper ni kuta ifa. dom vill ha nåt mer, var med om de nångång... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ministry of Sound Floor
22:30-00:00 Sebastian Voght
00:00-02:30 Paul Oakenfold
02:30-06:00 Hernan Cattaneo
14:00-17:30 B2B: Chris Liebing,
Adam Beyer, Marco Carola
Monday Bar Floor
22:30-01:30 Marco Carola
01:30-03:30 Adam Beyer
03:30-06:00 Chris Liebing
14:00-15:00 Jace
15:00-17:00 Eddy Cabrera |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ministry of Sound Floor
22:30-00:00 Sebastian Voght
00:00-02:30 Paul Oakenfold
02:30-06:00 Hernan Cattaneo
|
Med tanke på att man var uppe sisådär 05.30 så får man se hur mycket man orkar efter Oakenfold och nä Reveal, det är ingen tävling!
Jace kl 14 är iaf given! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ser inte ut att bli någe Sailors pub till 08:00 som de brukar vara :( Sen brukar ett annat golv ta över vid 10:00... kan detta vara den kompletta linan :conf:
De böir iaf as kul :D :D :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ser inte ut att bli någe Sailors pub till 08:00 som de brukar vara :( Sen brukar ett annat golv ta över vid 10:00... kan detta vara den kompletta linan :conf:
De böir iaf as kul :D :D :D |
Förstår inte vad du menar...??
Lineup
Lounge Floor
21:00-04:00, 06:00-14:00
DJs on rotation:
Andreas Hansson
Dana Bergqvist
Henrik Löwenhamn
Ronny Elvebakk |
|
|
| Try |
| behöver man pass med sig? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Try
behöver man pass med sig? |
Nope... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Förstår inte vad du menar...??
Lineup
Lounge Floor
21:00-04:00, 06:00-14:00
DJs on rotation:
Andreas Hansson
Dana Bergqvist
Henrik Löwenhamn
Ronny Elvebakk |
Kopierade från superleo på TC så därför såg jag inte de.... får fan inte Monday Bars nyhetsmail längre :p
Men det där är betryggande... kommer bli sååå gryyymmmt ! |
|
|
| sipowitz |
Idag gäller det!
Tar flyget snart, kommer bli nice ööööösss... passar på att smitta iväg från min nollning under ett dygn ;-)
Vi ses där!
Aendy : I will challenge to a buffé duel once again! =) |
|
|
| EsseT |
NU MINA VÄNNER är det INTE långt kvar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahhhhhhhh:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Fatta vem vi ska se ikväll hohoho =) kommer bli underbart =) vi kommer äga sverige =) O mina vänner...vem vet vad som kan hända ikväll !!!!!!!! VIVA SWETA :D viva paul oakenfold |
|
|
|
|