return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 16)
View this Thread in Original format
sipowitz
Hääärliigtt!

Var nog kanon att man missade förra cruisen, för detta kändes verkligen som en nytändning på cruisekarriären!

Ärligt talat så kan jag inte säga att jag hörde ett enda tråkigt set på hela kryssningen, FANTASTISKT och då var jag ändå lika mycket på alla golven.. Mummmssss!!! Var det Adam Beyer som avslutade på stora golvet? Någon som lyckades minnas den nästsista låten han avslutade med? :-)

Hälsningar till alla.. .och du aendy... jag pratade om en verbal duell "above the belt".. :-)


Undrar hur det gick med de tjejerna från åbo som jag fixade ihop med nån snubbe som gick förbi däck 4.. hmm ... hoho

Miss Proximus: Ahh you forgot the last part of it... "HAHHHAAAA..."
But at the silja terminal I recall that you remembered all of it, great work! =) : "MUHHHHAAAAHHHAAAA HHAAAAAAHHAAAAA..."
Hard to forgett steve's expression when we used the laugh on him... :-) See you in amsterdam!
Aendy
quote:
Originally posted by Miss Proximus
oh p.s. You people drink too much! Can't believe how incredibly annoying some people (er..GUYS!) were. :whip:


Yeah, we are very sorry for Sipobitch aka Martin, we should have given you a heads up about this guy, forgot, sorry ;) (replik Sipo?)
Miss Proximus
haha nice try :D

Martin and me got along just fine!! You are I wasn't expecting a crazy partyperson like me :D Next time you are in NL I will introduce you to my partyfriends, we always have little theatre shows during the parties :D It's hilarious! you'll love it :)

Oh Aendy, thanks as well for dragging me along to the tranceshop in Gamla Stan the other day :)
Aendy
Fråga: Varför får Gielen skit för sin mixningsteknik och inte Oakie? Han försökte ju inte ens, drog ner volymen på ena spelaren upp med den på andra. Smart att låta nålen studsa upprepade gånger bara för att nån brud befinner sig i båset? I min mening sög Oakie och jag är faen inte känslig för mixningteknik och annat. Dock var låtvalet grymt till den sista halvtimmen.

Konstaterande: För andra kryssningen i rad regerade dag två och då i synnerhet Jace och Eddy Cabrera. Fet musik och gott om plats på dansgolvet. Verkar vara så att de som söp bort dag ett och då känner att de vill botgöra sig själv genom att ge järnet samt de som är de riktiga hardcore-tokstollsdansarna är de som dyker upp dag två. Alltid tio gånger mer energi på dansgolven dag två än dag ett.

Irriterande: Mina skosulor brann upp. Det var bättre grepp på dansgolvet än jag brukar ha på innebandyplan. Kan inte folk sluta spilla öl/drinkar/läsk på dansgolvet? Mina fötter tog slut före orken och det är störigt när det är så dansvänlig musik.

Bäst: We are one!

Skönast: TA-folket som vanligt, oslagbart! Shouting right back at you Miss Proximus, real nice to meet you, hope you will join us again. Stämmningen på dansgolvet är det ju inte helt fel på heller, stolt över den svenska danspubliken. Iaf de som är där för att dansa.

Coolast: Grabbarna som drog igång sitt eget set på skivspelare uppställda på två kundvagnar. Riktigt bra musik där, de kanske ska få chansen på någon av de stora golven till nästa kryss.
staz
whats that ship near gamla stan? i was outside once but wasnt let inside. guards said it was a private party.
Aendy
quote:
Originally posted by staz
whats that ship near gamla stan? i was outside once but wasnt let inside. guards said it was a private party.


Det är Saturn Return i Gamla stan hon menar. Vi råkade gå på varandra på stan tidigare i veckan när jag var på väg dit så hon hängde med, ingen fest således.
jofawe
amnezia .. oj .. sorry, visste inte att det var du :)


Nu till luciakryssen ska vi ha ett allmänt upprop bland SWETA innan kryssen :)
doter
Riktigt galet som vanligt!!! Heeelt sjukt jävla bra för å va noggrann!!!

Som Aendy påpekade gick första natten mest åt helvette pågrund av sprit! Men kul va d iaf =P

Dag 2 va ju såå öööverlägset bäst!!! DJsen på sexan tillsammans m Twister va sååå sooooft!!! Synd bara att alla mest ville kolla på å inte vara med =(

We Are One va sannerligen grymt! Vi fick fan igång hela golvet å skrika "We Are One" åtskilliga ggr!
Synd bara att d aldrig fick bli nå Matrix =/

GRRRRYYYYYMT KUL KRYSS!!! KAN INTE NÄSTA VARA IMOOOORN!?!?!?!
Xplorer76
Helt otroligt jag lyckades denna resa igen, såg inte skymten av någon fast jag har kollat lite foton så jag skulle känna igen någon.

Sasha - Expander kl 08.16 i The ship bar eller vad den hette, va bäst på hela resan... fan va sprit det vart och jag ska aldrig mer dricka mintuuu, behöver aldrig med borsta tänderna igen känns det som.....
Laszlo
Mina bilder: http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=3

miZ PicCi
quote:
Originally posted by Laszlo
Mina bilder: http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=3


nice pics:eyespop: skulle gärna varit där...awesomee:crazy: klubb på en båt verkar riktigt kul:)
Amplifire
Wooo! Vems kamera var det jag biktade mig framför. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement