|
Summer Cruise (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Smekbar |
| ser najs ut med technolinan, även om inga av mina personliga favoriter är där så e de ju ändå väldigt duktiga pojkar de har fixat :) får undersökas om man har råd till detta samt om man inte är ute och reser då... |
|
|
| Amnezia |
Oakie har ju varit uppe på tapeten ett tag men Hernan Cattaneo:toocool: :toocool: knas me grym å Liebing + beyer...
kan bli den tyngsta linan hittills..=) hoppas på nåra tunga house namn dyker upp me....
får hoppas på Mull me...:)
blir najs det här:toocool: |
|
|
| AC. |
| Gaaalen lina! Räkna med mig! |
|
|
| Aendy |
| Är detta någon slags helgdag? Annars ser det jobbigt ut för mig med tanke på arbete... |
|
|
| -=Kotten=- |
| Det är en vanlig tordag/fredag...precis som det brukar va...:rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| har nån mer än jag fått nyhetsbrevet? |
|
|
| Vizay |
tycker inte man kan klaga allt för mycke på den båten, skön atmosfär på stora golvet..väldigt klubblikt vilket jag gillar långt mycket mer än att stå å dansa i en 2km stor mässhall :)
får se om jag försöker glida med den här gången också, inte LIKA tilltalande lina som när armin å schulz va där men ändå helt okej...
får se som sagt :) |
|
|
| -=Kotten=- |
| Klart man ska me...fasst linan ser ju inte sådär jätterolig ut :rolleyes: |
|
|
| Laszlo |
wafalls...är detta den internationella gnällspiksdagen eller?
(okej, jag vet att alla inte gillar mangeltechno :) desto mer plats för mig på golvet att stå och apa mig :D) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
wafalls...är detta den internationella gnällspiksdagen eller?
(okej, jag vet att alla inte gillar mangeltechno :) desto mer plats för mig på golvet att stå och apa mig :D) |
Men Laszlo .. jag ska ju dit och jag vet inte ens vad techno är :)
är ju kändiskåt som fan jag.. måste ju se oakenfold!
så imorgon kl 8 hänger jag på luren till silja å bokar mig en hytt =) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by jofawe
Men Laszlo .. jag ska ju dit och jag vet inte ens vad techno är :)
är ju kändiskåt som fan jag.. måste ju se oakenfold!
så imorgon kl 8 hänger jag på luren till silja å bokar mig en hytt =) |
Dito. |
|
|
| Smekbar |
| quote: | Originally posted by reveal
Dito. |
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist... |
|
|
|
|