|
Summer Cruise (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| håller med de föregående talarna - bilderna är snuskigt snygga... |
|
|
| Aendy |
Jälar i hoppet, heta bilder mannen! |
|
|
| jofawe |
| snygga bilder smekbaaaar... |
|
|
| -=Kotten=- |
Helt ok kryssning... :)
Va lite skeptisk innan me alla house/techno djs men det visade sig ju va helt ok..
ganska mycket fin progressiv trance... :)
Tråkigt bara att det verkade ha kommit me en hel del idioter på båten .. :(
Hade nått flum i grannhytten som va på precis alla han såg o skulle bråka....lyckades undvika att det blev nått av det men stämningen vart ju lite förstörd.
Sen fick man hämta sjuksyster till en på morgonen som hade blivit nedslagen och så va det väl lite bråk på dansgolvet också fick man höra. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by -=Kotten=-
Helt ok kryssning... :)
Va lite skeptisk innan me alla house/techno djs men det visade sig ju va helt ok..
ganska mycket fin progressiv trance... :)
Tråkigt bara att det verkade ha kommit me en hel del idioter på båten .. :(
Hade nått flum i grannhytten som va på precis alla han såg o skulle bråka....lyckades undvika att det blev nått av det men stämningen vart ju lite förstörd.
Sen fick man hämta sjuksyster till en på morgonen som hade blivit nedslagen och så va det väl lite bråk på dansgolvet också fick man höra. | Så jävla trist när sånt där ska hända... uppenbarligen fanns det med en del ickeclubbers med på båten ! :whip: |
|
|
| Smekbar |
| fan va kul att ni gillar bilderna :) är själv lite förvånad över hur bra en del av dem faktiskt blev... det finns dock rätt mycket mer bilder, men jag valde ut de bästa tror jag :) men, ca 80-100 bra bilder av 500 tagna e ändå rätt hyffsat :) |
|
|
| -=Kotten=- |
| Ja tog runt 200 o ingen e i klass me nån av dina..lol :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Smekbar
fan va kul att ni gillar bilderna :) är själv lite förvånad över hur bra en del av dem faktiskt blev... det finns dock rätt mycket mer bilder, men jag valde ut de bästa tror jag :) men, ca 80-100 bra bilder av 500 tagna e ändå rätt hyffsat :) |
jag satsade 50-50 på kvalite och kvantite .. slutade med ca 360 bilder inkl filmer ... i en sådär kvalite.
behöver en bättre kamera helt enkelt! |
|
|
| JayBee |
jag blev skit dålig på de flesta korten från kryssen fast jag kan endå nöja mig åt att jag inte såg lite skumm ut som steve gjorde på den här bilden :)
läses "AARGGHHH JAG SKA ÄTA UPP DIG"
(stefan kommer du ihåg att jag sa att du såg biffig ut på nån bild? nu tycker jag att du ser biffig ut igen :D )
P.S. smekbar: GRYMT grymma bilder :)
|
|
|
| Connector |
Såg kul ut! Jag kommer på nästa kryssning :)
Sjyssta bilder smekis! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Camilla aka LillaC's bilder är nu uppe på Liquidsunset.... 201 stycken....
Den här var ju fan bara för ballt, när Adam Beyer tejpade över Chris Liebings ögon när han skulle köra igång...
Bilden talar för sig själv :D :D :D
http://www.liquidsunset.org/photo/M...0_/190_9044.JPG |
|
|
| chjo |
mkt imponerad av foton från kryssen.
Smekbar, vad anv. du för kamera??
Har vart ute o rest i en månad nu, kom hem samma dag som kryssningen, annars hade jag åkt med me.
Satt o läste igenom en del poster och blev lite förskräkt över hur folk uttrycker sig.
Reveal som skall vara vår mod här tycker jag skall censurera sin egen post där han kallar oakenfold både hora, fitta och slyna.. även om han hade en dålig dag, eller helt enkelt har tappat stinget vad gäller mixning så förtjänar en världs-DJ mer repekt än att bli kallad dessa saker, specielt av moderatorn på Svenska delen.. eller !??! |
|
|
|
|