|
Summer Cruise (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hum alrite..då var det dags igen då:p :p Sökes: 1 evt 2 biljetter till kryssen..antar det inte finns nått å ringa på nu så får börja söka här..precis som inför förra kryssen:p löste sig ju då så hoppas det går lika bra denna gång:9 hör av er om ni har nått intressant å delge;)
ciao~ |
Inte att förglömma så har mondaybar.com ett forum där man även kan söka enstaka platser eller om man vill bli av med nån plats... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Söker biljett till kryssningen...
Håll era ögon & öron öppna (om man nu kan stänga sina öron så öppna dom)
Har övertalat en vän från Holland att följa med på kryssningen... för er är hon mer känd som Miss Proximus, så nu kollar jag runt lite här & var... kontakta mig mig på ett eller annat vis så köper jag den direkt.
Cheers // Steve :gsmile: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker biljett till kryssningen...
Håll era ögon & öron öppna (om man nu kan stänga sina öron så öppna dom)
Har övertalat en vän från Holland att följa med på kryssningen... för er är hon mer känd som Miss Proximus, så nu kollar jag runt lite här & var... kontakta mig mig på ett eller annat vis så köper jag den direkt.
Cheers // Steve :gsmile: |
hahaha din lilla rajtan tajtan määäster ;) lycka till med platsen, jag lär ju knappast släppa ern utav mina låpatser i alla fall :) heheeeeeee Muhahahahaa |
|
|
| Proximus |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Söker biljett till kryssningen...
Håll era ögon & öron öppna (om man nu kan stänga sina öron så öppna dom)
Har övertalat en vän från Holland att följa med på kryssningen... för er är hon mer känd som Miss Proximus, så nu kollar jag runt lite här & var... kontakta mig mig på ett eller annat vis så köper jag den direkt.
Cheers // Steve :gsmile: |
har du lockat hit min fru?.... hörru passa dig! :whip:
:haha: :haha: :haha: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by JayBee
hahaha din lilla rajtan tajtan määäster ;) lycka till med platsen, jag lär ju knappast släppa ern utav mina låpatser i alla fall :) heheeeeeee Muhahahahaa |
Hurru Knasjocke... man rajtar tajtar inte med vänner jöe :toothless Måste ju få hit dom Holländare man man känner så dom får se hur faktiskt ska festa när de e fest !!! :gsmile:
| quote: | Originally posted by Proximus
har du lockat hit min fru?.... hörru passa dig! :whip: |
Haha... yes... tänkte att du inte sett henne på länge... It's all gooood
[edit] Har fixat biljett för 500 spänn nu :D Var ju inte så svårt... |
|
|
| verminator |
fett
enda en ny person å møte:D :D :D
*edit*
damn, stefan, når jeg ser på bildene dine fra beyer@monday bar får jeg nesten orgasme, så syyyyykt mange digge svenske damer !
*gledesegmertilkryssningen* :D :D :D :D |
|
|
| EsseT |
Jag hoppas att någon vänlig Själ har en plats över till lilla mig :):):) Vill inte missa kryssningen :)
STEVE Slår vad om att du kommer testa finsk tango haha :)
Fast kanske inte under paul o beyers set hehe :) vi tar det på efterfesten HAA =) |
|
|
| Miss Proximus |
god dag kamraten :D
I have JUST bought my plane ticket to Stockholm, and I will hoepfully hear from Steve soon so I can pay him for the ticket he arranged for me!
So I'll be there!!! WOOOOOHOOOOOOOOOO!!!
It's gonna be so much fun, I'll start thinking about an outfit etc :) Yaaaaaaaaaaaaaay Mondaybar Cruise here I come :)
p.s. sipowitz, will be nice to see you again :)
:wtf:STEVE sms me!!!!!!:wtf: |
|
|
| Amnezia |
ok..nu e ja tebax från Alanya å vet va jag har för ekonomi..så nu kan jag börja min "leta upp en biljett till kryssen" kampanj...:cool:
nån som råkar vilja bli av med en??....behöver bara komma ombord som sagt så löser sig resten...:p
ska checka mbar forumet me..=)
pma om ni har nått tips:) |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
It's gonna be so much fun, I'll start thinking about an outfit etc :) Yaaaaaaaaaaaaaay Mondaybar Cruise here I come :)
: |
øøh?? outfit?? i think you've misunderstood the whole concept here:D:D:D:D:D (girls = no clothes!) hihi j/k
will be cool to meet new ta ppl, hopefully steve aint gonna be so "drita" this time :D or shall you yell "canada!" to my friend again stefan? :D:D haha :D
btw, we managed to fix our tapes from valborg - 1,5h with techno/party whatever-drunk norwegians:D hihi
gotta get mah man to fix and edit that :D ;) :happy2: :crazy: :haha: |
|
|
|
|