return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 4)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by staz
helsingfors innebär den stora båten?


Det är redan bestämmt som man har läst från Monday Bar att det blir Festival... den 165 meter långa båten...
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är redan bestämmt som man har läst från Monday Bar att det blir Festival... den 165 meter långa båten...



Men Stefan då.. det är inte storleken som räknas, utan hur man använder den ;)
Aendy
quote:
Originally posted by sipowitz
nej man får inte bada i havet.


Var står det? Vem bestämmer det egentligen...
St_Andrew
quote:
Originally posted by Aendy
Var står det? Vem bestämmer det egentligen...


du kan ju hoppa i om du vill, sedan simma ifatt båten och fasadklättra upp igen till din hytt.
Laszlo
apropå bada....en bekant till mig hemifrån rydaholm var på en vanligt finlandskryssning - full som en spruta förstås, och slog vad med en annan idiotjävel om att han visst skulle våga hoppa ner i havet. Idiotjävlen gjorde självklart detta, och båtfan fick vända för att plocka upp honom. För detta fick han sitta i arresten, jag minns inte riktigt om det var ett dygn eller en vecka - men så ni har det i åtanke ifall ni skulle få något sådant för er ;)
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
apropå bada....en bekant till mig hemifrån rydaholm var på en vanligt finlandskryssning - full som en spruta förstås, och slog vad med en annan idiotjävel om att han visst skulle våga hoppa ner i havet. Idiotjävlen gjorde självklart detta, och båtfan fick vända för att plocka upp honom. För detta fick han sitta i arresten, jag minns inte riktigt om det var ett dygn eller en vecka - men så ni har det i åtanke ifall ni skulle få något sådant för er ;)


Ok, det var något av det dummaste jag hört att någon gjort :nervous:
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
Ok, det var något av det dummaste jag hört att någon gjort :nervous:


Han är inte precis känd för att vara någon kvantfysiker... :rolleyes:
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Han är inte precis känd för att vara någon kvantfysiker... :rolleyes:



jag tror jag vet vem det är =)
Amnezia
hum fortf förvirrad här:p e Festival den båten som va på senaste kryssen me Armin?? räkna aldrig hur lång den va men 165 m kanske stämmer:p :p
Versace
quote:
Originally posted by Amnezia
hum fortf förvirrad här:p e Festival den båten som va på senaste kryssen me Armin?? räkna aldrig hur lång den va men 165 m kanske stämmer:p :p


japp de e den, den andra heter symphony, valborg alltså...

verminator
aaah!


gleder meg


Beyer, Liebing OG Carola !!! grymt grymt!

og fly fra oslo til stockholm t/r for 580 spenn, gleder meg allerede nå!


håper bare jeg får meg billett, så blir det bra vett!
ScuL
inget för mig. för mkt techno :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement