|
Summer Cruise (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by staz
helsingfors innebär den stora båten? |
Det är redan bestämmt som man har läst från Monday Bar att det blir Festival... den 165 meter långa båten... |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Det är redan bestämmt som man har läst från Monday Bar att det blir Festival... den 165 meter långa båten... |
Men Stefan då.. det är inte storleken som räknas, utan hur man använder den ;) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by sipowitz
nej man får inte bada i havet. |
Var står det? Vem bestämmer det egentligen... |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Aendy
Var står det? Vem bestämmer det egentligen... |
du kan ju hoppa i om du vill, sedan simma ifatt båten och fasadklättra upp igen till din hytt. |
|
|
| Laszlo |
| apropå bada....en bekant till mig hemifrån rydaholm var på en vanligt finlandskryssning - full som en spruta förstås, och slog vad med en annan idiotjävel om att han visst skulle våga hoppa ner i havet. Idiotjävlen gjorde självklart detta, och båtfan fick vända för att plocka upp honom. För detta fick han sitta i arresten, jag minns inte riktigt om det var ett dygn eller en vecka - men så ni har det i åtanke ifall ni skulle få något sådant för er ;) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Laszlo
apropå bada....en bekant till mig hemifrån rydaholm var på en vanligt finlandskryssning - full som en spruta förstås, och slog vad med en annan idiotjävel om att han visst skulle våga hoppa ner i havet. Idiotjävlen gjorde självklart detta, och båtfan fick vända för att plocka upp honom. För detta fick han sitta i arresten, jag minns inte riktigt om det var ett dygn eller en vecka - men så ni har det i åtanke ifall ni skulle få något sådant för er ;) |
Ok, det var något av det dummaste jag hört att någon gjort :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Ok, det var något av det dummaste jag hört att någon gjort :nervous: |
Han är inte precis känd för att vara någon kvantfysiker... :rolleyes: |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Han är inte precis känd för att vara någon kvantfysiker... :rolleyes: |
jag tror jag vet vem det är =) |
|
|
| Amnezia |
| hum fortf förvirrad här:p e Festival den båten som va på senaste kryssen me Armin?? räkna aldrig hur lång den va men 165 m kanske stämmer:p :p |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hum fortf förvirrad här:p e Festival den båten som va på senaste kryssen me Armin?? räkna aldrig hur lång den va men 165 m kanske stämmer:p :p |
japp de e den, den andra heter symphony, valborg alltså... |
|
|
| verminator |
aaah!
gleder meg
Beyer, Liebing OG Carola !!! grymt grymt!
og fly fra oslo til stockholm t/r for 580 spenn, gleder meg allerede nå!
håper bare jeg får meg billett, så blir det bra vett! |
|
|
| ScuL |
| inget för mig. för mkt techno :p |
|
|
|
|