return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
TECHNO!!!!!!!!

snäääälla, Beyer Beyer Beyer, Picott, Picotto, och SVEN VÄTH
:crazy: :crazy: :crazy:
Vizay
bangar int eså länge jag har pengar...har ju dock planerat att dra till GKGG så man får se hur mycke pengar som finns kvar till detta, måste fan hitta jobb :)
Kongo_kim
hmmmm är ju bara 19 men någon fan kanske tar mig för 20.
reveal
Som steve sa, vi gnäller inte, vi har bara synpunkter ;) Vi har varit med en del gånger :p

Ni som inte är 20, tänk på att de kollade leg förra gången, och flera som var under 20 tvingades vända vid "inloggningen"...
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Ni som inte är 20, tänk på att de kollade leg förra gången, och flera som var under 20 tvingades vända vid "inloggningen"...


hoho du har vart på itnernet för mkt :p


tror inte jag vågar denna gång heller, får se hur lockande linupen är :)
jofawe
OAVSETT VEM som ska lira så är jag PÅ! :)

WIeee!!
Amnezia
suprise suprise me en kryss..:rolleyes: :cool: men grym najs om det e bra väder så det kan bli nått soft housegolv ute på däck å allt..yay:toocool:
festival e den båten som va under valborgskryssen va??:p minnet e inte på topp...

står lite mellan detta å dancevalley..inte råd me båda...
Gate 42
Det här var riktigt uppiggande nyheter man fick kl 5:30 imorse när man kollade mailen innan jobbet. Gick runt med ett leende på läpparna hela dagen.

Detta får inte missas. Gäller att vara snabb på telefonen när de första biljetterna släpps, wohoo vilken fest det kommer bli! :eyespop: :crazy:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Amnezia
festival e den båten som va under valborgskryssen va??:p minnet e inte på topp...
Nope... Festival är båten som det vart på båda Lucia kryssningarna och senaste Vår kryssningen... På Varlborgs kryssningen var det Symphony :)
JayBee
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Nope... Festival är båten som det vart på båda Lucia kryssningarna och senaste Vår kryssningen... På Varlborgs kryssningen var det Symphony :)
jag tror han menar vår kryssen med "valborg" nästa samma tid och det är ju den enda kryssen han har varit på. det låter mer logiskt att han relaterar till den båten han var på och valborg var ganska så nära på datumet till vår kryssen.

reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
hoho du har vart på itnernet för mkt :p


Nej, nej, SweTA har bestämt att det heter så, fråga tex sipo eller steve :p
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Nej, nej, SweTA har bestämt att det heter så, fråga tex sipo eller steve :p


sipo? :nervous: :nervous: :nervous:

steve? :nervous: :nervous: :nervous:

neh okej, nu tycker jag faktiskt att det ä lite orättvist här. ni borde iaf ha en poll eller nått innan sweta bestämt nått :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement