|
Summer Cruise (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist... |
Jo, jag var smart och lade det på dig :D Hur som helst, boka, sen har vi två veckor på oss att diskutera innan det ska betalas :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist... |
För fan - klart som korvspad du ska med, vem ska jag annars stå och röja till Beyer med?! När fyller du 20? |
|
|
| Elscorpio |
Suck! Självklart så har man tentor över huvudet just då, så jag måste nog skippa denna kryss... ¤Snyft¤!
Visserligen är man ganska nyligen hemkommen från ibiza då och "kanske" lite trött på att stampa... fast risken är nog liten. |
|
|
| Funfrock |
är lite orolig också att jag har tentor då, har inte vågat kolla än. men får väl fortsätta med att skjuta undan min utbildning i nått mörkt hörn.. det har ju funkat hittills :)
bokar en hytt så får jag se vad som händer
lite ångest för att jag inte ska ha nåra pengar i augusti också, men i värsta fall får jag väl cykla upp till stockholm. |
|
|
| Laszlo |
| Har sovit i tre timmar för att sitta i en jätterolig telefonkö och svära. #!"$@%"€@!!! :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Laszlo |
yaaay. Nu är mina biljetter bokade 
TILLBAKA TILL SÄNGEN  |
|
|
| jofawe |
mina är också bokade :)
Gillar skarpt musiken man får höra.. "I just called, to say, I looove you..."
Hennes dator krashade när jag ringde... jävla elakt tycker jag. |
|
|
| Amnezia |
gaH..redan 19e jue..:eyespop: men det var bara de 1000 första som släpps idag va?`? orka inte läsa nyhetsbrevet så noga:p :p
vill iaf inte råka ut för samma grej igen att ringa en dag för sen tå allt va uppbokat typ....:nervous:
tur det löste sig iaf då men ska va förberedd denna gång:p |
|
|
| Funfrock |
| gah råkade somna om och nu var alla b-hytterna slut, så tar och väntar på på nästa släpp. hon sa att det skulle bli i mitten av juli. |
|
|
| verminator |
ola
billetter er booket
4 stk technofreaks (meg, cave, og 2 til) kommer fra oslo for å vise svensker hvordan man drikker øl!!!:D :D :D :D :D :D :D
gleder meg sykt
beyer:eyes: :eyes: :eyes: carola:eyes: :eyes: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by verminator
ola
billetter er booket
4 stk technofreaks (meg, cave, og 2 til) kommer fra oslo for å vise svensker hvordan man drikker øl!!!:D :D :D :D :D :D :D
gleder meg sykt
beyer:eyes: :eyes: :eyes: carola:eyes: :eyes: |
Menar du Street Carnival, Earth Construction och Taise-Cave?! För så vitt jag vet så är killen ju norrman. Taise är så jäääääääääääääävla grym - spelade låten på radion för några veckor sedan. MÅste få skaka hand med honom iaf :crazy: |
|
|
| verminator |
the one and only cave ja hehe :)
interessert i andre rykter? mail me haha :D
<---------- deler leilighet med cave i oslo :D :D :D :D partyparty
sees på MS Silja Festival:D |
|
|
|
|