return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 6)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist...


Jo, jag var smart och lade det på dig :D Hur som helst, boka, sen har vi två veckor på oss att diskutera innan det ska betalas :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Smekbar
eller inte, eftersom ni ju typ delegerat det på mig nu tydligen... jag som inte ens e säker på om jag ska ha nån biljett... lite rädd för ålderskontroll den här ggn eftersom det verkade va en del som åkte fast på det nu sist...


För fan - klart som korvspad du ska med, vem ska jag annars stå och röja till Beyer med?! När fyller du 20?
Elscorpio
Suck! Självklart så har man tentor över huvudet just då, så jag måste nog skippa denna kryss... ¤Snyft¤!

Visserligen är man ganska nyligen hemkommen från ibiza då och "kanske" lite trött på att stampa... fast risken är nog liten.
Funfrock
är lite orolig också att jag har tentor då, har inte vågat kolla än. men får väl fortsätta med att skjuta undan min utbildning i nått mörkt hörn.. det har ju funkat hittills :)

bokar en hytt så får jag se vad som händer
lite ångest för att jag inte ska ha nåra pengar i augusti också, men i värsta fall får jag väl cykla upp till stockholm.
Laszlo
Har sovit i tre timmar för att sitta i en jätterolig telefonkö och svära. #!"$@%"€@!!! :whip: :whip: :whip: :whip:
Laszlo
yaaay. Nu är mina biljetter bokade

TILLBAKA TILL SÄNGEN
jofawe
mina är också bokade :)

Gillar skarpt musiken man får höra.. "I just called, to say, I looove you..."
Hennes dator krashade när jag ringde... jävla elakt tycker jag.
Amnezia
gaH..redan 19e jue..:eyespop: men det var bara de 1000 första som släpps idag va?`? orka inte läsa nyhetsbrevet så noga:p :p

vill iaf inte råka ut för samma grej igen att ringa en dag för sen tå allt va uppbokat typ....:nervous:
tur det löste sig iaf då men ska va förberedd denna gång:p
Funfrock
gah råkade somna om och nu var alla b-hytterna slut, så tar och väntar på på nästa släpp. hon sa att det skulle bli i mitten av juli.
verminator
ola

billetter er booket

4 stk technofreaks (meg, cave, og 2 til) kommer fra oslo for å vise svensker hvordan man drikker øl!!!:D :D :D :D :D :D :D


gleder meg sykt

beyer:eyes: :eyes: :eyes: carola:eyes: :eyes:

Laszlo
quote:
Originally posted by verminator
ola

billetter er booket

4 stk technofreaks (meg, cave, og 2 til) kommer fra oslo for å vise svensker hvordan man drikker øl!!!:D :D :D :D :D :D :D


gleder meg sykt

beyer:eyes: :eyes: :eyes: carola:eyes: :eyes:


Menar du Street Carnival, Earth Construction och Taise-Cave?! För så vitt jag vet så är killen ju norrman. Taise är så jäääääääääääääävla grym - spelade låten på radion för några veckor sedan. MÅste få skaka hand med honom iaf :crazy:
verminator
the one and only cave ja hehe :)

interessert i andre rykter? mail me haha :D

<---------- deler leilighet med cave i oslo :D :D :D :D partyparty

sees på MS Silja Festival:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement