return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 9)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Miss Proximus
What are you saying!!! If it's cool I wanna come too. Steve reply to my PM man!! :)

Hey it's cooler than cool... Paul Oakenfold even contacted Monday Bar cause he heard about these awsome cruises :)

Sure I´ll chek my PMs right away ;) Get online MSN soon damn it girl :gsmile:

quote:
Remeber what Tall Paul wrote

.....I must say that it ranks amongst
the best gigs I played in the last five years. If you are thinking of
trying something different then try the next Monday Bar cruise
in Sweden... if you can."
verminator
muhahaha :D:D:D

valborg = best party ever:D:D:D

day2 was awesome! hehe

will never forget the drinks i got from väth:D :D :D :D
SteveTranz4ever
Speaking of Väth... this is him at the top floor after his gig...

http://progg.mine.nu/sven.vath.danc....2003-04-29.avi
Amnezia
hm??? finns det hytter igen å ringa på??? borde ju få nyhetsbrev lr nått....knas allt blev me detta....nästan 3mån kvar å typ kört..:rolleyes: :mad: smidigt ordnat...:p
reveal
quote:
Originally posted by Amnezia
hm??? finns det hytter igen å ringa på??? borde ju få nyhetsbrev lr nått....knas allt blev me detta....nästan 3mån kvar å typ kört..:rolleyes: :mad: smidigt ordnat...:p

Ring idag (torsdag) så får du en hytt, men snabba på!

Min, Aendys och Smekbars hytt är iaf fixad :D
EsseT
Så då var dagen kommen Släng er på telefonen det rycktas redan om att hytter går o att folk har gjort ombokninkar :) Själv bör allt vara fixat snart hoppas jag Annars får någon snäll person ta med mig i någons hytt :) *mot mutning* hehe
Ut i solen på promenad
mellow pleasure
Jag hatar att jobba säsong ! Nämde för chefen att jag ville åka på detta ! Men det vart blankt " nä det går inte ju vem ska laga maten då ?? " Så man får bli hemma då ! Det suger så svårt då jag ville se oakie trixa lite i båset. Hoppas ni som ska iväg kan " hehe" fix en fet ljudupptagning !!!
reveal
Finlandsfärjor hotas av strejk

Bland andra M/S Silja Festival, läs mer: http://www.aftonbladet.se/vss/nyhet...,489734,00.html
Try
ÅÅÅ snart dags!
Try längtar, längtar som f-n ;-)

jofawe: Har du mailat vårat bokningsnummer till Steve, så han kan samla hytterna?
Laszlo
quote:
Originally posted by Try
ÅÅÅ snart dags!
Try längtar, längtar som f-n ;-)

jofawe: Har du mailat vårat bokningsnummer till Steve, så han kan samla hytterna?

Hold your horses....läs inlägget ovan - det kanske inte blir någon kryssning över huvudtaget.

Får vi tillbaka pengarna om det skulle skita sig månne?

SteveTranz4ever
Tror knappast strejken håller i sig över 2 månader... den startar eventuellt den 10 juni ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Tror knappast strejken håller i sig över 2 månader... den startar eventuellt den 10 juni ;)

heeh precis, särskilt eftersom dom kommit överaens om ett avtal oxå :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement