|
Summer Cruise (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
What are you saying!!! If it's cool I wanna come too. Steve reply to my PM man!! :) |
Hey it's cooler than cool... Paul Oakenfold even contacted Monday Bar cause he heard about these awsome cruises :)
Sure I´ll chek my PMs right away ;) Get online MSN soon damn it girl :gsmile:
| quote: | Remeber what Tall Paul wrote
.....I must say that it ranks amongst
the best gigs I played in the last five years. If you are thinking of
trying something different then try the next Monday Bar cruise
in Sweden... if you can." |
|
|
|
| verminator |
muhahaha :D:D:D
valborg = best party ever:D:D:D
day2 was awesome! hehe
will never forget the drinks i got from väth:D :D :D :D |
|
|
| Amnezia |
| hm??? finns det hytter igen å ringa på??? borde ju få nyhetsbrev lr nått....knas allt blev me detta....nästan 3mån kvar å typ kört..:rolleyes: :mad: smidigt ordnat...:p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hm??? finns det hytter igen å ringa på??? borde ju få nyhetsbrev lr nått....knas allt blev me detta....nästan 3mån kvar å typ kört..:rolleyes: :mad: smidigt ordnat...:p |
Ring idag (torsdag) så får du en hytt, men snabba på!
Min, Aendys och Smekbars hytt är iaf fixad :D |
|
|
| EsseT |
Så då var dagen kommen Släng er på telefonen det rycktas redan om att hytter går o att folk har gjort ombokninkar :) Själv bör allt vara fixat snart hoppas jag Annars får någon snäll person ta med mig i någons hytt :) *mot mutning* hehe
Ut i solen på promenad |
|
|
| mellow pleasure |
| Jag hatar att jobba säsong ! Nämde för chefen att jag ville åka på detta ! Men det vart blankt " nä det går inte ju vem ska laga maten då ?? " Så man får bli hemma då ! Det suger så svårt då jag ville se oakie trixa lite i båset. Hoppas ni som ska iväg kan " hehe" fix en fet ljudupptagning !!! |
|
|
| Try |
ÅÅÅ snart dags!
Try längtar, längtar som f-n ;-)
jofawe: Har du mailat vårat bokningsnummer till Steve, så han kan samla hytterna? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Try
ÅÅÅ snart dags!
Try längtar, längtar som f-n ;-)
jofawe: Har du mailat vårat bokningsnummer till Steve, så han kan samla hytterna? |
Hold your horses....läs inlägget ovan - det kanske inte blir någon kryssning över huvudtaget.
Får vi tillbaka pengarna om det skulle skita sig månne? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tror knappast strejken håller i sig över 2 månader... den startar eventuellt den 10 juni ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tror knappast strejken håller i sig över 2 månader... den startar eventuellt den 10 juni ;) |
heeh precis, särskilt eftersom dom kommit överaens om ett avtal oxå :) |
|
|
|
|