|
Summer Cruise (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by jofawe
mina är också bokade :)
Gillar skarpt musiken man får höra.. "I just called, to say, I looove you..."
Hennes dator krashade när jag ringde... jävla elakt tycker jag. |
Hehe, du måste ha ringt ungefär samtidigt som mig. För det blev dataknas när jag bokade också. Tur att det snabbt återställdes och man fick sin hytt.
Ibland är det bra att man jobbar på posten. Behöver ju inte direkt sätta en klocka på ringning för att komma upp klockan åtta :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Funfrock
gah råkade somna om och nu var alla b-hytterna slut, så tar och väntar på på nästa släpp. hon sa att det skulle bli i mitten av juli. |
Man ska ha A-hytt ju :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
Man ska ha A-hytt ju :) |
Exaktamundo! :) |
|
|
| Funfrock |
| hehe hade egentligen behövt ett hörn på bildäcket om jag ska ha råd |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Funfrock
hehe hade egentligen behövt ett hörn på bildäcket om jag ska ha råd |
omg .. det är ju lite snålt .. med tanke på att man inte får lämna bildäck när man väl är där =) |
|
|
| Cube |
Säger bara satans ***** skit. Alltid ska dom ha 20 år på alla jäkla kryssningar, satan syr ja blir :whip: :whip: :whip:
Jag som verkligen vill se Oakenfold. Men nejdå då ska dom ha 20?!!.... Varför? Dom får ju ändå servera alc.. usch va surt :mad: |
|
|
| -=Kotten=- |
| quote: | Originally posted by Funfrock
gah råkade somna om och nu var alla b-hytterna slut, så tar och väntar på på nästa släpp. hon sa att det skulle bli i mitten av juli. |
Ja fick 2 b-hytter :stongue: :tongue3 |
|
|
| JayBee |
| om det är någon som har en hytt plats att fylla eller en avhoppar så finns jag! :) |
|
|
| dbl |
NYTT MAIL FÅRN MONDAY BAR
--------------------------------
Oooops!
En liten kommunikationsmiss med Silja Line gjorde att de råkade släppa alla hytterna i onsdags, inte bara de 1000 hyttplatser som vi bett dem om.
Alltså.. du som har bokat, håll kvar i din bokning med näbbar och klor och se till att betala innan den 2 juni, annars förlorar du den. Du som ännu inte bokat kan passa på att boka någon av de få som fortfarande är lediga. Av Silja Festivals 585 hytter är detta allt som finns kvar i skrivande stund:
4 st A-hytter (4-bäddshytter med fönster högt upp i båten)
45 st D-hytter (2-bäddshytter utan fönster högt upp i båten)
10 st Silja Class (lyxiga 2-bäddshytter med fönster högt upp i båten)
Förmodligen kommer ett antal hytter inte att ha betalats i tid. Dessa kommer vi att släppa nästa månad. Mer info i kommande nyhetsbrev.
All info hittar du här:
http://www.mondaybar.com
Här kan du hitta hyttkamrater, annonsera ut lediga hyttplatser och diskutera kryssningen (all ockerförsäljning av hytter raderas dock omedelbart):
http://www.mondaybar.com/forum
Här diskuteras det för fullt på diverse andra forum:
http://thetribe.info/forum/index.php?act=ST&f=2&t=2987&
http://www.tranceclubber.com/?page=forum.asp
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=179930
http://www.plur.no/forum/viewthread...065886&id=35030
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Sommarpremiär för Monday Bar 28 juni!
Snaaaaaart avslöjar vi mer om Monday Bars sommarpremiär.. den som väntar på något riktigt gott.. :)
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
Ja, var inte Digweed helt otrolig!?
Läs recensionen om Valborgsfesten på holländska XPander.nl:
http://www.xpander.nl/index.cfm?party=614 |
|
|
| Amnezia |
va***aaaannnnnnnnn:whip: :whip: :whip: borde stämma nån på silja:p :p kommer bli knas svårt å gå hytt nu jue.....
vet ju hur det va förra kryssen...ringde typ 30 min för sent å allt va borta typ...då löste det sig iaf men nu???:nervous: :mad: |
|
|
| Laszlo |
| ofantlig tur att man satte klockjävlen på åtta ändå :) |
|
|
| verminator |
yes
var å henta 4stk billetter idag!
stooooockholm!:D :D :D |
|
|
|
|