|
Summer Cruise (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| staz |
hahah.. inte min :rolleyes:
det e clean play som gäller ! :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja va fan säger man... inte mycket mer just nu för jag e sjukt trött än, efterfestade till 06:00 efter resan...
GRYM RESA.... !!!
Även vermi var drita denna gången :D
Skriver mer imorrn... kram / S |
|
|
| reveal |
Sammanfattning:
* Grymma bilder Laszlo!
* staz filmade brudar istället för att dansa
* Oakenfold mixade alldeles för dåligt
* Steve var full som vanligt
* Nice to see you Miss P, hope we'll meet again!
* Spela aldrig Yatsy med fångvaktare, slutar alltid med att man hänger sig
* Jag borde tagit mer glass på buffén
* JayBee gled runt i sina tigertofflor som vanligt
* JayBee misslyckades även med att göra en "JayBee" :)
* Killen som tog av sig kläderna på dansgolvet kom sedan ner i hissen, fortfarande utan kläder, när alla var på väg ut från båten - undrar hur det gick för honom :p
* Ismannen delade ut is
* Silja lyckades, i vanlig ordning, inte samla våra hytter
* Minttu inhandlades
* Golvet var cp eller nåt, hur som helst dansade jag sönder mina sulor
* Trots att Paul mixade dåligt, så lirade han bra låtar
* Träffade följande TA-folk (vad jag kommer ihåg): Aendy, Smekbar, Steve, Glorie, verminator, Miss Proximus, Laszlo, Amnezia, JayBee, Sipowitz, staz
* Man känner sig riktigt hemma på båten nu, 4e kryssningen för min del, 3e med Silja Festival
* Specialerbjudandet om en hamburgertallrik och en öl var markant försämrat, priset var nu tunga 101 kr mot tidigare riktigt prisvärda 100 kr (ärligt, vem fan betalar 100 spänn för en hambugertallrik)
* Typ alla filmar nuförtiden
* Jag tror mig ha sett fler TA-folk än jag träffade :)
* Lite mycket techno för min del, hoppas på trance a lá John Askew och Matt Hardwick på nästa kryssning
* Ses nästa kryssning! |
|
|
| SteveTranz4ever |
First I just wanna thank Josta aka. Miss Proximus who have been a wonderfull company during her stay at my place the past week, she's back home now in Holland. I hope you also enjoyed your stay here.
Yesterday she gave me a CD... A CD that I have in fact been looking for since 1999... Tiesto at Innercity 1999... so cool that I got it finally ! Thanks babe. Thanks for all the great food and I hope you enjoyed my köttbullar in gräddsås with potatis :)
I have one of your Mexican burritos left in the fridge, was to hangover last night to eat the last one.
I'm sorry you and Vermi didn't get to meet since he's also such a technohunk but he was to drita to even come slose to anyone :D j/k
reveal... it may have appered so but in fact I wasn't that drunk (that's what I'm telling myself) ;)
Anyway pics are up at Liquid from both me and Laszlo... I let the pictures speak for themselves.
Beyer & Liebing B2B ROCKAR !!!!
My fav. pic at the moment
http://www.tranceclubber.com/images...04/DSC_9977.JPG |
|
|
| JayBee |
reveal du glömde ju
*Jaybee upptäckte att lund och malmö var två olika städer
;)
EDIT: är det någon annan som också tycker att man inte hinner träffa alla? det var därför jag kom förbi erat bord hela tiden aendy&reveal. det blir jämt att så många TA's är ombord men man träffar dem endast som hastigast i stroben. nåja :)
|
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by JayBee
EDIT: är det någon annan som också tycker att man inte hinner träffa alla? det var därför jag kom förbi erat bord hela tiden aendy&reveal. det blir jämt att så många TA's är ombord men man träffar dem endast som hastigast i stroben. nåja :)
|
jag känner också igen det där ...
Jag träffar aldrig någon .. helt sinnessjukt.
jag röstar för en SWETA meetup innan alla går på bussen... eller en smslista eller nått med hyttnummer.
föressten, inget ont mot de personer jag menar, men jag ska nog inte åka med ett par nån mer gång ;)
det är rätt jobbigt när man kommer å ska dricka i hytten så är HASPJÄVELN på ... aja.. ni är rätt söta ändå Try ;) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
the guy with the black-white Cyberdog shirt (haha) |
I think that was me... :crazy:
Anyways, really nice meeting you Proximus, hope you find your way to Sweden again sometime soon! :)
First night was great, Oakey blew me away (not with the mixing, but I dont care). As usual I was totally immersed in my dancing all night, so I didn't meet many TAs, only a few (nice meeting ya!). The second day I was completely off, didn't even visit the floors. Oh well, the first night was really enough to make the cruise fantastic! Looking forward to the next one. :) |
|
|
| Jace2 |
| Stor tack ni alla som var dansat och njutat min settet i Panorama!! De var ju underbart att spela till folket som älskar trance så mycket som jag själv =) Kan inte vänta till nästa kryssningen... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by jofawe
glorie och steve var duktigt berusade :)
eller hur? thihti ... |
mmm :( :( :( var rätt borta ett par timmar där... riktigt illa av mig.
| quote: | förlåt för att jag skrämde upp dig igår på dansgolvet Jenny, men jag var tvungen.. såg ju läget i minnesluckornas paradis .. haha
|
mjo. de var ju inte speciellt snällt må ja säga.. men det du sa lät helt absurt och jag hade verkligen inget minne utav att jag gjort just det, plus att det lät helt Not like me... dock gick jag ju på det.
jace & eddy spelade grymt bra. men lite lamt av eddy att köra samma låtar flera ggr. snacka om karisma den dj'n har.. mY god! :crazy:
postar länk till bild och film sen. |
|
|
| Smekbar |
Fan va kul kryssningen var, riktigt lyckad! Adam Beyer ägde så hårt under natten och sen när han o Chris Liebing körde B2B dagen efter så var det fan orgasm i skallen. Så jävla bra låtval Liebing gjorde, helt sjukt :)
Iaf, jag fotade sjuka mängder och har lagt upp en del av mina bilder här:
http://www.smekbar.se/index.php?page=summercruise
lite smakprov kanske?


 |
|
|
| reveal |
| asgrymma bilder ivar! |
|
|
|
|