|
Summer Cruise (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kommer ihåg att ni bodde rätt nära trapporna, detta vet jag för när vi skulle gå upp till dansgolvet efter lite förfest så ser man dig komma ur er hytt, jag går dit för att kika och hälsa och ser att ni är en bunt grabbar där inne, de ser lite fuktigt ut och alla är barbröstade... Du bad oss komma in å festa men samtliga avböjde... :D
Men du är snäll i alla fall... :gsmile: |
Hahahaha jaybee , man undrade lite vad som försegick i er hytt!! :)
Du hade dessutom en hawaiikrans runt halsen..... *scary* ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Versace
synd att man kommer ihåg så lite av kryssningens första natt...
det verkar som att man ska spara sig ordentligt för andra dagen, så har det varit på de flesta kryssningarna... | Om jag minns rätt så hälsade du på mig uppe vid panoramabaren dag 1... eller va de 2 :p
ps. Smekbar, jag har PMat dig ds. |
|
|
| Versace |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Om jag minns rätt så hälsade du på mig uppe vid panoramabaren dag 1... eller va de 2 :p
ps. Smekbar, jag har PMat dig ds. |
de va dag 2, men då var jag istället zombie...
fyfaaaan!.... |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Lucia kryssen blir av den 9-10 december, bara att sätta ett stort kryss i almanackan... Ses ombord :gsmile: |
|
|
| Gate 42 |
^ Soft! I'll be there.
Dock med ett mindre alkoholintag än denna gång :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Gate 42
^ Soft! I'll be there.
Dock med ett mindre alkoholintag än denna gång :D |
det har man ju aldrig hört förut :rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
^ Soft! I'll be there.
Dock med ett mindre alkoholintag än denna gång :D |
| quote: | Originally posted by Vizay
det har man ju aldrig hört förut :rolleyes: |
Den har man ju aldrig sagt förut :rolleyes: :toothless |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Den har man ju aldrig sagt förut :rolleyes: :toothless |
touché :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Så finns det då ett sjunde galleri uppe på Liquidsunset...
http://www.liquidsunset.org
Shuu-bappidoo-rattataaa-rubappibuuu-tuddiluuu-bubaburubabibuuuu
 |
|
|
| MojjMojj |
| Jag ska iväg på Lucia-kryssningen, missa den här gången för man fega sig ur (slösa bort pengar på skit)... oavsett om Vizay följer med ;) var så jäkla kul i mars och nu när man sett bilderna får man ett sådant fest-sug :D |
|
|
|
|