|
Summer Cruise (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| [edit] I will have a look and see which tine piece of cloth I will need to cover up the "too-private" parts :p |
|
|
| verminator |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
[edit] I will have a look and see which tine piece of cloth I will need to cover up the "too-private" parts :p |
*bring digital cam to tape pr0n!*:p
but for real, this is going to be huge!:D :p :D :D |
|
|
| Proximus |
NEUK MIJ!!!!
;p
snart dags att kolla biljetter, måste bara fixa nya lägenheten |
|
|
| sipowitz |
Ändrade mina planer inför slutet av sommaren igår, och bestämde mig för att följa med på även denna kryssningen trots allt.
(DÅ) ROPEN SKALLA - (BLIR DET) SIPO ÅT ALLA!
Vanan trogen kunde man självklart fixa en hytt lite lätt och smidigt *host skryt host* ... Blev en A-hytt, silja's sista lediga hytt för tillfället =) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vad kan vara bättre inför en sån här kryssning än en snabbkurs i Finska...
Följ denna länk för att lära er dom mest användbara fraser på Finska
Vissa fraser kan verka stötande varför jag avsäger mig allt ansvar för eventuellt trubbel vid felaktigt bruk. tex. Saanko luvan vai tanssitaanko ensin?
Simma lugnt // SteeeVeee :toothless |
|
|
|
| EsseT |
TJO alla nu är det INTE långt kvar...kommer bli fantastiskt :D whee partyparty...hoppas alla roliga kommer med :):):)
SES vid vänthallen :P |
|
|
| jofawe |
idag är det torsdag.. nu börjar nerräkningen i minuter :)
wiee!!
Ses på båten folk! |
|
|
| Laszlo |
VAR FAN ÄR MINA BILJETTER?!?!?!?!?!?
satan nu börjar jag bli jääävligt nervös...:nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
edit: HITTAT! :D Nu ska jag bara torka bort svettet från pannan och sen ska jag sova :) Vi ses i morgon alla glada :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
VAR FAN ÄR MINA BILJETTER?!?!?!?!?!?
satan nu börjar jag bli jääävligt nervös... :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
mannen... säg inte sådär.... hitta dom igår !
Själv har jag alltid mina biljetter på ett och samma ställe jämt i min lägenhet, sen kollar jag tusen gånger att jag har stoppat ner dom i väskan, sen kollar jag hundra gånger att jag har väskan med mig sen kollar jag tio gånger att jag själv är med sen frågar jag mig själv en gång om jag är riktigt klok :nervous: :toocool: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
mannen... säg inte sådär.... hitta dom igår !
Själv har jag alltid mina biljetter på ett och samma ställe jämt i min lägenhet, sen kollar jag tusen gånger att jag har stoppat ner dom i väskan, sen kollar jag hundra gånger att jag har väskan med mig sen kollar jag tio gånger att jag själv är med sen frågar jag mig själv en gång om jag är riktigt klok :nervous: :toocool: |
haha :haha: Jag har också alltid mina biljetter på samma ställe, men nu låg de i en hög bland en massa flyers som jag ännu inte orkat sätta upp i min finfina ram...kollade där ett par gånger, men missade biljetterna, sen började jag vända upp och ner på hela lägenheten...var till och med ute i bilen och kollade...sen precis innan jag skulle gå ut och hänga mig i en lyktstople i ett par rostiga kallingar här utanför tänkte jag för säkerhets skull kolla en sista gång...o wiiieee...:)
Men detta är inte första gången detta händer...första kryssningen hann vi nästan två mil innan någon bara av en slump frågade om jag hade biljetterna med mig...samma sak när vi skulle till Sensation förra året...någon av de senare kryssningarna hann vi precis backa ur garageuppfarten innan jag kom på att biljetterna inte packats ner...jag tror jag ska överlåta detta till någon annan i framtiden för jag känner att jag inte pallar med detta enorma ansvar :) |
|
|
| verminator |
aaaaaaaaah
flytog til flyplassen om 1 time og 20 min!
0845 = bye bye norge
0945 = welcome stooooooooooooooockholm!!
0945-xxxx?? = DRITASTEVE!!! :D:D:D:D:D:D
wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii PARTY TPPL!!
fuøø
øøøh
ja FUYLL!! |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Men detta är inte första gången detta händer...första kryssningen hann vi nästan två mil innan någon bara av en slump frågade om jag hade biljetterna med mig...samma sak när vi skulle till Sensation förra året...någon av de senare kryssningarna hann vi precis backa ur garageuppfarten innan jag kom på att biljetterna inte packats ner...jag tror jag ska överlåta detta till någon annan i framtiden för jag känner att jag inte pallar med detta enorma ansvar :) |
haha.. så tokigt.
jag glömde ju biljetterna i väskan när vi skulle se Tiesto .. fick ta en taxi till Lund ... det var billigt! :) |
|
|
|
|