return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Summer Cruise (pg. 3)
View this Thread in Original format
reveal
quote:
Originally posted by St_Andrew
sipo? :nervous: :nervous: :nervous:

steve? :nervous: :nervous: :nervous:

neh okej, nu tycker jag faktiskt att det ä lite orättvist här. ni borde iaf ha en poll eller nått innan sweta bestämt nått :p


Haha, ja det kanske vi får fixa :p


Hur som helst, när släpps biljetterna? :)
sipowitz
quote:
Originally posted by St_Andrew
hoho du har vart på itnernet för mkt :p


tror inte jag vågar denna gång heller, får se hur lockande linupen är :)


Ända sen första kryssningen då jag råkade säga "kan man logga in nu" till tjejen i silja incheckningsdisken så har det blivit de facto standard.. :-)

Allt som har med incheckning, gå in, joina, boka in och dylikt omnämns med "logga in" alternativt "inloggning".
dbl
quote:
Originally posted by sipowitz
Ända sen första kryssningen då jag råkade säga "kan man logga in nu" till tjejen i silja incheckningsdisken så har det blivit de facto standard.. :-)

Allt som har med incheckning, gå in, joina, boka in och dylikt omnämns med "logga in" alternativt "inloggning".


hahahaha :p

får la ta o börja med det då.. fast då kommer ju alla polare tro man e dum i huvét typ.. hehe..

typ när man ska ut o festa.. kommer in till stan..
"men du.. ska vi inte ta o logga in där då"
"?????????? va fan snackar du om??? jävla nörd"
hehe.. så njaaa.. tror jag tar o kör det med sweta folket bara.. haha
Amnezia
quote:
Originally posted by JayBee
jag tror han menar vår kryssen med "valborg" nästa samma tid och det är ju den enda kryssen han har varit på. det låter mer logiskt att han relaterar till den båten han var på och valborg var ganska så nära på datumet till vår kryssen.



yup mena den senaste kryssen:p va ju nästan valborg jue..=)
då had ejag rätt iaf va??? :cool:
e givet där iaf=) yay
verminator
ah

takk for linken steve

fikk mail om dette fra mondaybar + et eller annet på flyer elns

mulig dette blir nok en båt full av nordbaggar hvis det er bra techno på lineupen :D :D :D


håppas det, för da blir det fest!!!!:D :D
Laszlo
Jag funderar på att starta en sån där petition på nätet - ni vet namninsamling - över folk som vill se mig spela på kryssningen, som jag sen kan skicka till MondayBar. Tror ni att en sisådär fyra-fem namn kan få de att låta mig riva av ett tvåtimmarsset? :toothless
reveal
quote:
Originally posted by Laszlo
petition på nätet - ni vet namninsamling


petition = namninsamling, namnlista :) (bland många andra betydelser)
St_Andrew
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag funderar på att starta en sån där petition på nätet - ni vet namninsamling - över folk som vill se mig spela på kryssningen, som jag sen kan skicka till MondayBar. Tror ni att en sisådär fyra-fem namn kan få de att låta mig riva av ett tvåtimmarsset? :toothless


heheheehhe, smaaaart :D testa! om du sprider den på icq + msn + ta, så lär u ju få några namn... hehehehe... vore coolt :p
Versace
rykten säger att oakenfold e klar för båten...
reveal
Han är iaf bokad till Helsingfors den 27e aug (länk till finska delens tråd), så det lär ju stämma :D


Rätt kul hur fort "de insatta" tar reda på sådan här information :p

St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
Han är iaf bokad till Helsingfors den 27e aug (länk till finska delens tråd), så det lär ju stämma :D


Rätt kul hur fort "de insatta" tar reda på sådan här information :p


finska ser verkligen kul ut skrivet :p

hehe o jo det är ganska coolt det där... man kanske ska leta igenom alla doms tora artisternas hemsidor för att se vad linupen blir :D
staz
helsingfors innebär den stora båten?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement