return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
verkiezingspoll (pg. 10)
View this Thread in Original format
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
Excuseert u mij, ik trek mij hééééél waarschijnlijk meer aan van politiek dan gelijk wie hier op de forum.
Ik ben een Ier, afkomstig uit Monaghan, ik heb meer dan 50 familieleden verloren door de politieke situatie daar sinds 1916. Een stuk ging naar Dublin, een ander naar Engeland en nu zit ik ondertussen al in België. Weten waarom? Politiek in België is een lachertje...

@Tiger, sorry jongen, I'd woop your ass in politics ;)

Mmmh, dan begrijp ik niet waarom je dees thread zo :whip: vind :conf:
Tiger777
quote:
@Tiger, sorry jongen, I'd woop your ass in politics ;)

Try me :)

Jamaar pumaz... ik begrijp je toch niet helemaal hoor.. Je kan toch moeilijk EN voor politiek EN voor geweld zijn. Politiek komt van POLY en ETHIEK. Meedere Visies. Van de moment dat men het over geweld heeft geldt er maar 1 standpunt, dat van de geweldenaar.

Misschien moeten de Ieren ook eens leren met elkaar te gaan praten in plaats van elkander te diaboliseren. Geweld leidt enkel tot meer geweld en tot men uit die vizieuze cirkel kan breken, zal het in N-Ierland niet rustig zijn.
Jasperovitsj
Komaan Tiger, laat het gewoon rusten, het is écht niet waard om hier nu over heel die problematiek te beginnen, dat kan gewoon niet anders dan uit de hand lopen...
Meet je anders met Pumaz op MSN als je echt wil, maar toch niet hier, dat heeft toch geen zin? Zeker niet omdat er nu al absoluut geen sprake meer is van objectiviteit...
Tiger777
Feit. Ik hou niet van het subjectieve waarin ik getrokken word, integendeel.

Juist, discussie met pumaz, afgesloten. Ik wens hier ook niet dieper op in te gaan, noch aanvallen op de man tegen te gaan.
Bertn
Ik snap pumaz zijn punt volledig: ik heb een grondige studie gelezen van het politieke landschap in ierland, en in vgl daarmee is het in belgie echt wel een lachertje.

ik wil geen spanningen op dit forum omwille van té heftige discussies in dit topic of zo... ik wou dat ik hem nooit had opgestart :nervous:

bij deze: sorry daarvoor:)
Tiger777
Ik heb het u al vergeven. Als iedereen zijn emoties buiten spel weet te houden, blijft het een nette discussie hoor :)
Pumaz
Tiger ik ben helemaal niet voor het geweld hoor, anders zat ik daar nog. Je moet beseffen dat er maar weinig Ieren (zeker in het Noorden waar ik van kom) voor de IRA zijn, iedereen daar heeft iemand verloren en de enige manier om het te doen stoppen is praten, maar ik spreek uit ervaring, praten met de IRA is niet al te evident. Het is hetzelfde als met de ETA, iedereen weet dat ze het erger buiten die mensen zelf.
Maar om even verder te gaan over het feit dat Belgische politiek een lachertje is:

-veroordeling Vlaams Blok, die hen zelfs heeft hen geholpen (mensen die uit sympathie beginnen te stemmen, komaan!)
-de premier die op de europese lijst staat (hoeft daar nog uitleg bij?)
-het yves leterme 'ik zal niet inbreken in de regering' voorval (ik vind het echt komedie-materiaal)
-gratis politiek (of hoe het beter zou noemen: verleggen van kosten en federale inkomsten, wat is het nut ervan?)
-groen! (de natuur is zeer belangrijk, maar een partij die het op de eerste plaats zet vind ik banaal)
-VLD die nog maar eens bestolen word (probeer dat eens in het buitenland)
-PVDA (iedereen die weet wat die mannen willen zullen mij gelijk geven)
-stemplicht (hoeft ook geen uitleg, het is hier in Vlaanderen zo en nergens anders)

En mijn laatste voorbeeld (ik heb hier geen zin meer in):
De manier hoe de regeringen ineen zitten... Als de CD&V/NVA de Vlaamse verkiezingen wint is het een pure politieke chaos.

En Tiger, uw try me daar...
Ik heb deze maand nog een politiek debat in het Ctl in Gent bijgewoond (niet dat ik daar studeer maar bij ons doen ze dat soort dingen niet). Ik heb daar de vertegenwoordiger van CD&V doen toegeven dat ik hem met 1 vraag neer had gehaald :D
Het ging over Congo ;)
Ik ga hier nu wel niet meer posten, ik wou juist 1 ding zeggen en kijk wat er gebeurd is :toothless

Ik hoop dat ik niemand heb boos gemaakt, ik wou mij gewoon even moeien in het 'duchtige discussie' :rolleyes:
Pumaz
quote:
Originally posted by Bertn
ik wou dat ik hem nooit had opgestart :nervous:

Delete die eerste post van je anders, dan is hij helemaal weg ;)

*ok dit was de laatste*
pooley
quote:
Ik heb daar de vertegenwoordiger van CD&V doen toegeven dat ik hem met 1 vraag neer had gehaald :D
Het ging over Congo

Wow seg, nu zijt ge echt DE man!!!
Wildfir3
:stongue:

Gladius
quote:
Originally posted by pooley
Wow seg, nu zijt ge echt DE man!!!

lol idd :rolleyes: , beke overdreven ze jack. de belgische bescheidenheid valt u duidelijk niet te beurt =)
Belgian Bonzai
quote:
Het Vlaams Blok vindt dat België met een probleem van niet-geïntegreerde vreemdelingen zit. Assimilatie van vreemdelingen veronderstelt een waterdichte immigratiestop, vindt de partij. Tevens is er nood aan een terugkeerbeleid voor illegale en criminele vreemdelingen.

Waterdichte immigratiestop. Geldt dat dan ook voor iemand die waarlijk met het leven bedreigd wordt in zijn thuisland, vraag ik mij dan af? Iemand een idee?
Voor alle duidelijkheid in dit verhitte topic ^^^ = geen verwijt, just asking...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Privacy Statement