|
verkiezingspoll (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Steve-Austin |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mon dieux un Italien!!!!! :eyes: :p
Het is niets, ik ben een halve Deen ;) |
Eheheh, maar ik ben 100% belg in mijn hoofd, Italianse voetbal sucks :D |
|
|
| xcape |
| Who forget the past will repeat it :rolleyes: |
|
|
| TOR |
ik vind het een uitstekende zaak dat Yves Leterme beslist het cordon sanitaire in stand te houden. met een tripartite zijn we beter af denk ik, want wat gaat er gebeuren als het VB in de regering komt? eeuwig gepalaver over wetten waarvoor jaren geleden al gestemd is en die het Blok nu opnieuw zal willen afschaffen. eeuwig communautair gebikkel omdat het Blok meteen werk zal willen maken van een nieuwe staatshervorming.
vergeet dan maar een snelle oplossing voor de wachtlijsten in de zorgsector, vergeet dan maar snelle maatregelen om de werkgelegenheid aan te zwengelen.... de inzet van de volgende vijf jaar is niet om het Blok opnieuw klein te krijgen (zoals velen hier laten uitschijnen), de inzet is een goed bestuur! en met het VB in de regering is een goed bestuur onmogelijk. |
|
|
| pooley |
| ben half Duits dus pas ma op en 1 van mijn tante/onkel woon tussen Marseille - Aix-en-Provence :) |
|
|
| djcresto |
aja groen wil niet mee in de regering, gelijk hebben ze.
cdv-nva, spaspirit, vldvivant it is.
dus een sixpartite :p |
|
|
| SilentEagle |
| Met zon glazen bol moet ge een fortuin kunnen verdienen, TOR. :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| ik zie het moeilijk anders.. ze gaan zelfs prat op hun "breekpuntenprogramma". |
|
|
| SilentEagle |
| quote: | Originally posted by TOR
ik zie het moeilijk anders.. ze gaan zelfs prat op hun "breekpuntenprogramma". |
Nog nooit van gehoord, breekpuntenprogramma. |
|
|
| Tiger777 |
| Volgens mij is het een afleidingsmanoevre. Leterme weet verdomd goed dat hij zijn gezicht verliest als hij meteen met het blok samenwerkt. Daarom dat hij eerst "met de democratische partijen" zal overleggen. Het overleg zal verkeerd aflopen en hij zal "genoodzaakt" zijn om met het blok te gaan praten. Ik hoop dat het zo afloopt, dan zijn we bij de volgende verkiezingen van het blok af. De enige manier om het blok te bekampen is ermee samen te werken. |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Volgens mij is het een afleidingsmanoevre. Leterme weet verdomd goed dat hij zijn gezicht verliest als hij meteen met het blok samenwerkt. Daarom dat hij eerst "met de democratische partijen" zal overleggen. Het overleg zal verkeerd aflopen en hij zal "genoodzaakt" zijn om met het blok te gaan praten. Ik hoop dat het zo afloopt, dan zijn we bij de volgende verkiezingen van het blok af. De enige manier om het blok te bekampen is ermee samen te werken. |
Hehe, ja en als VB zijn macht dan verliest, wordt er gewoon een andere rechtse minder extreme partij gesticht :p Dat heeft Vanhecke btw, niet 'ontkend' in een programma op tv1/Canvas (advocaat van de duivel d8 ik) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Tiger777
De enige manier om het blok te bekampen is ermee samen te werken. |
daar ben ik het niet mee eens. een andere manier is een goed beleid voeren en intern gekibbel zoals over het migrantenstemrecht vermijden. dat laatste zorgt ervoor dat de politiek op een farse gaat lijken een dat is een ideale broeihaard voor de anti-politiek. de verdeeldheid binnen de VLD over het migrantenstemrecht heeft er mede voor gezorgd dat het Blok op 1 jaar tijd 6% heeft gewonnen.
Leterme zal trouwens niet genoodzaakt zijn om met het Blok samen te werken. uit de verschillende debatten is gebleken dat hij die mogelijkheid uitsluit en het cordon niet zal opheffen.
als de onderhandelingen op een impasse uitdraaien, moeten we gewoon opnieuw naar de stembus. |
|
|
|
|